Beantwoord

Dagelijks gebeld door privénummer

• 22 februari 2016
  • 8 reacties
  • 29418 Bekeken

Hallo,

Ik wordt elke dag gebeld door een privénummer. Dit gebeurd op verschillende tijden maar vooral laat in de middag.

Kan hier iets tegen gedaan worden?
Elke keer als ik opneem dan hoor ik niks en na 3-4 seconden wordt er opgehangen.

Dit is erg irritant, ik hoop dat er een oplossing voor is.
icon

Beste antwoord door Emgee4u 22 februari 2016, 20:19

Hallo JochemD, ik begrijp je irritatie. Wat ik zelf heb gedaan is naar oproep historie en dat onbekende nummer geblokkeerd. Dat hielp. Een andere optie is je nummer in het 'bel me niet register' op laten nemen. Dit kun je zelf online. Vaak zijn het bedrijven die anoniem bellen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Groet, eM.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Hallo JochemD, ik begrijp je irritatie. Wat ik zelf heb gedaan is naar oproep historie en dat onbekende nummer geblokkeerd. Dat hielp. Een andere optie is je nummer in het 'bel me niet register' op laten nemen. Dit kun je zelf online. Vaak zijn het bedrijven die anoniem bellen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Groet, eM.
Reputatie 3
Beste JochemD,

Van harte welkom op het forum van T-Mobile, en erg vervelend dat je vrijwel dagelijks wordt lastig gevallen, door iemand of bedrijf met een privé nummer.
Ik herken dat wel, aangezien ik heel af en toe ook gebeld wordt door een privé nummer, die gelijk weer ophangt als je opneemt.
In mijn geval is het zo minimaal, dat ik daar niets aan ga doen.

Maar in jouw geval ligt dat natuurlijk anders, aangezien het dan vervelend gaat worden.
Via deze pagina , vindt je alle mogelijkheden wat je hieraan kunt doen.
Twee van deze mogelijkheden heeft @Emgee4u al gegeven, maar vanuit T-Mobile kun je ook hulp krijgen, door een onderzoek te laten uitvoeren.
Informatie hierover, vindt je via bovenstaande link.

Mocht het echt niet ophouden, dan zou je eventueel kunnen overwegen om je 06-nummer te laten wijzigen door T-Mobile.

Hoop dat het gauw mag ophouden voor jouw!
Bedankt allebei voor de reacties!

Ik heb mezelf ingeschreven bij het bel-mij-niet-register en ik hoop dat er niks meer gaat gebeuren. Ik houd het nog even in de gaten.

Bedankt voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jochem,

Wat vervelend dat je steeds wordt gebeld door een privé nummer. Ik zie dat Em en Michel jou van een volledig antwoord hebben voorzien. Ik hoop ook dat dat het bellen nu stopt!

Als je nog andere vragen hebt of als ik iets voor je kan betekenen, trek dan even aan de bel!
Reputatie 2
Graag gedaan JochemD, ik hoop dat je probleem zo is opgelost! 🆒 groet eM.
Helaas, het is niet opgehouden, het is eigenlijk momenteel verdubbeld en op vervelendere tijden.

Vandaag toen ik op school zat en net nog. Het valt wel op dat ik dan een dag niet wordt gebeld, en de dag erna weer twee keer. En dan weer een dag niet. Dit blijft zich zo herhalen.

Wat kan ik doen?

Edit: net voor de 3e keer gebeld.
Hoi Jochem.

In het bericht van MichelD4 staat een linkje (2e alinea, 2e zin) waarmee je naar een hulppagina gaat. Op die pagina staat een link naar het onderzoeksformulier. Ik zou 'm als ik jou was invullen en inzenden, kijken of 't dan ophoudt. (Als het niet helpt, weer een paar keer opnemen, formulier invullen en inzenden.)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jochem,

Wat balen dat je nog steeds wordt gebeld. Ik wil je netals de rest adviseren om het onderzoeksformulier in te vullen. Je ontvangt dan binnen 15 werkdagen een terugkoppeling.

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, let me know!

Reageer