Beantwoord

Dagelijks terugkerend telefoon van 'privé persoon', geen contact

• 25 mei 2016
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

De afgelopen week word ik elke ochtend een keer gebeld door een anonieme 'privé persoon'. Als ik opneem, wordt de verbinding verbroken. Ik ga niet terugbellen maar vertrouw dit toch niet. Wat kan ik doen om deze ongewenste telefoontjes te stoppen?
icon

Beste antwoord door KoenM 25 mei 2016, 12:28

Hoi ikomernietin,

Ik neem aan dat je geen nummer ziet? Dus terugbellen wordt lastig :D

Waarschijnlijk is het een bedrijf of enquetebureau. Vaak bellen deze geheim en ik hoor vaker dat er dan niks te horen is. Je kunt er weinig aan doen. Gewoon negeren.

Er wordt niks gezegd toch? Of wordt er wel gesproken?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Hoi ikomernietin,

Ik neem aan dat je geen nummer ziet? Dus terugbellen wordt lastig :D

Waarschijnlijk is het een bedrijf of enquetebureau. Vaak bellen deze geheim en ik hoor vaker dat er dan niks te horen is. Je kunt er weinig aan doen. Gewoon negeren.

Er wordt niks gezegd toch? Of wordt er wel gesproken?
Er wordt inderdaad niets gezegd. Maar als het een enquete bureau is, dan willen ze me toch spreken? Het is elke ochtend rond een uur of twaalf.
Reputatie 6
Er wordt inderdaad niets gezegd. Maar als het een enquete bureau is, dan willen ze me toch spreken? Het is elke ochtend rond een uur of twaalf.

Klopt, maar vaak door computergestuurd bellen gaat het mis. Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt. Wellicht kun je eenmalig zeggen dat je ze niet verstaat en dat je daarom de verbinding verbreekt. Misschien snappen ze het dan 🙂

Reageer