Beantwoord

Das pech punten weg, graag toch coulance

  • 22 juni 2020
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Reputatie 2

Ik ben echt pissig, mijn punten zijn gewoon weg en ik heb er niets voor gehad.

Ik mag nu mijn abonnement pas verlengen maar kan ze niet meer gebruiken.

Ik zou mails gehad moeten hebben, nou mooi niet ik krijg alleen reclameaanbiedingen, die ik dan net weer niet wil.

Ik zou in tot half 2019 de tijd gehad hebben, maar toen ik in oktober 2018 mijn abonnement verlengde is mij hierover niets verteld en ze wisten het al lang al!

De punten zijn ook niet omgezet in een korting of iets anders, gewoon weggegooid en jammer dan!!!

Het was vandaag door de mail van Tros Radar dat ik zag dat het afliep en dat er veel mensen ontevreden waren.

Dat ben ik dus ook. Ook over de service die eerst zo goed was en nu echt heel slecht.

Zelfs onbeleefd aan de telefoon en uren in de wacht slecht te verstaan en haperende verbindingen. GRRRRRR

Ik ga maar op zoek naar een andere provider denk ik, want dit trek ik niet, na meer als 15 jaar trouwe klant gaat het dus zo…..……..:(

Dikke pech punten weg en keer op keer jammer de pammer ook geen service meer

 

Quote van Tros Radar;

T-Mobile maakte ruim geleden al bekend dat het spaarprogramma T-Mobile Extra stopt. Klanten die hun abonnement na 28 januari 2018 hebben verlengd, hebben afhankelijk van de ingangsdatum van het contract telkens vier maanden de tijd gekregen om hun gespaarde punten in te wisselen. Maar waarvoor? 'Er is nauwelijks aanbod en de tegoedbonnen van Bol.com en Zalando staan niet meer op de website', zo meldt een klant.

De laatste groep van deze klanten heeft tot 9 juli 2020 de tijd. Daarna komen de punten te vervallen. Klanten die hun abonnement nog niet hebben verlengd, hebben vorige week bericht gekregen dat ze tot 1 juni 2021 de tijd hebben om hun gespaarde punten in te wisselen. Dit kan via My T-Mobile, maar je kunt hiervoor ook terecht bij een T-Mobile Shop. 

Waarom is T-Mobile Extra gestopt?

De aanbieder van onder andere mobiele telefonie meldt dat ze het spaarprogramma hebben stopgezet omdat uit onderzoek is gebleken dat 'klanten tegenwoordig liever direct korting ontvangen op hun bundel dan dat ze sparen voor producten'.

T-Mobile meldt op de website dat ze daarom nu T-Mobile Klantvoordeel aanbieden, waardoor je korting krijgt als je meerdere T-Mobile abonnementen op één adres hebt.

'Beperkt aanbod'

Een klant laat weten het jammer te vinden. 'Het was een leuk initiatief, vooral de cadeaukaarten van Bol.com en Zalando. Het huidige aanbod is echter beperkt. Je kunt kortingscodes kopen voor bepaalde producten, dus je moet uiteindelijk overal bijbetalen. Je kunt ook naar de sauna. Leuk! Zou je zeggen. Maar voor 2400 punten krijg je slechts één entreekaart! Ik ben daarnaast veel te laat geïnformeerd over het uitfaseren van T-Mobile Extra.'

In een oud bericht op het forum van T-Mobile is te lezen dat sommige klanten het tijdens de verlenging van hun contract te horen hebben gekregen. Andere klanten zijn boos over de 'slechte communicatie' hieromtrent.

Een andere klant meldt dat de online catalogus grotendeels bestaat uit bundels van T-Mobile zelf. 'Maar ik hoef mijn data niet aan te vullen, dus ik heb er niets aan.' Hij vervolgt: 'De factuurkorting is enkele jaren geleden ook al afgeschaft. Ze hebben in 2018 gemeld dat ze met T-Mobile Extra zouden stoppen, maar het lijkt wel alsof ze ook niets meer hebben gedaan aan het aanbod, waardoor het niet interessant is om je punten in te wisselen.' 

Reactie T-Mobile

De woordvoerster van T-Mobile meldt desgevraagd dat de producten variëren om het juist aantrekkelijk te maken. 'De producten worden daarnaast gefaseerd op de website geplaatst om meerdere klanten blij te kunnen maken.'

Ze laat verder weten dat er even een technisch probleem was met de uitlevering van de bonnen. 'Maar alle klanten die een bon hadden aangevraagd, zijn er toen over geïnformeerd. De bonnen worden op dit moment niet aangeboden, maar het aanbod wisselt continue, in de toekomst zullen hier ook weer tegoedbonnen tussen zitten.' Ook meldt ze dat klanten die niet hebben verlengd een tijdsbestek van een jaar krijgen om hun punten op te maken. 'Ik denk dat mensen er nu aan denken door de herinneringsmail die we hebben verstuurd.'

Op de vraag of het aanbod nog verder wordt uitgebreid, antwoordt de woordvoerster: 'Jazeker, er komen ook andere nieuwe, leuke producten bij. We blijven het aanbod van cadeaus ook komend jaar nog op regelmatige basis wijzigen. Dus ik raad de klanten die nu misschien geen geschikt cadeau vinden aan om later nog eens een kijkje te nemen in de catalogus. Ook kun je de punten inwisselen in onze T-Mobile winkels, in ruil voor korting op accessoires of een nieuw toestel.'

Ik heb er iig

niets van geweten en ben benieuwd of T-Mobile er nog iets aan gaat doen?

icon

Beste antwoord door David 22 juni 2020, 15:30

@massala 

Je hebt jouw topic ook al hier aangemaakt. Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics opent over hetzelfde onderwerp. Zie ook onze huisregels.

Dit topic gaat op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

@massala 

Je hebt jouw topic ook al hier aangemaakt. Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics opent over hetzelfde onderwerp. Zie ook onze huisregels.

Dit topic gaat op slot.