Beantwoord

data vrij muziek

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Nederlandse fm zenders zoals 538 en veronica waar zijn die nog te beluisteren?
icon

Beste antwoord door Hajar 11 februari 2019, 13:05

Hi,

Op dit moment vat Nederland.FM niet meer onder Datavrije Muziek door aanpassingen die gedaan zijn. We zijn aan het kijken of we Nederland.FM weer onder Datavrije Muziek kunnen krijgen, maar dat kan even duren. Je kan we gebruik van genoed andere aangesloten muziekdiensten om datavrij muziek te luisteren.

Hopelijk kom je zo verder!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Op dit moment vat Nederland.FM niet meer onder Datavrije Muziek door aanpassingen die gedaan zijn. We zijn aan het kijken of we Nederland.FM weer onder Datavrije Muziek kunnen krijgen, maar dat kan even duren. Je kan we gebruik van genoed andere aangesloten muziekdiensten om datavrij muziek te luisteren.

Hopelijk kom je zo verder!
Heb 3 t mobile abonnementen 1 daarvan met data vrij muziek. Ik luisterde altijd 538 en veronica en nergens anders is dit nu te beluisteren. Ik zou nog wel via Nederland FM kunnen luisteren maar dat gaat van mijn data bundel af, en bij tekort data moet ik data bijkopen? Vind dit echt een hele slechte zaak
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Gerzan,

Wij hadden natuurlijk het liefst dat jij, en iedereen die gebruik maakt van deze dienst, gewoon verder kon blijven luisteren. Er veranderen echter wel eens zaken, waardoor het niet mogelijk meer is. We hopen dit natuurlijk altijd op te kunnen lossen, maar op dit moment kunnen we Nederland.FM niet aanbieden onder Datavrije Muziek.

Je kunt er voor kiezen om een andere muziekdienst te luisteren die wél onder Datavrije Muziek valt of om Nederland.FM te blijven luisteren, maar dan gaat het wel van je reguliere databundel af en zul je als de bundel op is data bij moeten kopen om te blijven luisteren.

Mocht je hier nog andere vragen over hebben, dan horen we het graag van je!

Reageer