Beantwoord

Databundel nodig bij MB-verdeler?

• 1 februari 2016
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

Beste,

Ik overweeg om 1 of 2 extra simkaarten te bestellen voor deze nieuwe dienst.
In mijn abonnement heb ik nu geen bundel maar ben wel (dmv een lage snelheid) online.
Moet ik om deze dienst te gebruiken ook een data bundel aanschaffen of ben ik met die nieuwe kaarten ook gewoon online op lagere snelheid?
icon

Beste antwoord door Hajar 3 februari 2016, 14:43

Hi LeonB23,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je interesse hebt in de MB-verdeler. Voor de MB-verdeler heb je wel een databundel nodig. Als je wil kan ik een databundel van 500MB activeren waarvoor je €5,04 betaalt. Zo ben je niet meer afhankelijk van WiFi en kun je overal gebruik maken van snelle internet op verschillende apparaten. Bekijk ook dit topic voor meer informatie over de MB-verdeler.

Laat je mij weten of je hier interesse in heb? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi LeonB23,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je interesse hebt in de MB-verdeler. Voor de MB-verdeler heb je wel een databundel nodig. Als je wil kan ik een databundel van 500MB activeren waarvoor je €5,04 betaalt. Zo ben je niet meer afhankelijk van WiFi en kun je overal gebruik maken van snelle internet op verschillende apparaten. Bekijk ook dit topic voor meer informatie over de MB-verdeler.

Laat je mij weten of je hier interesse in heb? 🙂
Hoi Hajar,

Het is me bijna duidelijk . Ik heb dus een databundel nodig.
Blijft 1 vraagje openstaan: zodra mijn databundel op is, ben ik dan nog wel online ( net zoals bij mijn telefoon ) op 64 k met die nieuwe simkaarten of valt dan de verbinding weg?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Leon,

Je behoudt dan inderdaad internet op basissnelheid, dus op 64 kb/s. Dit is genoeg om te mailen en te appen, maar YouTuben zit er dan niet in. In ieder geval blijf je dan wel online! :)

Mocht je verder nog vragen hebben, laat het dan weten!

Reageer