Beantwoord

Dataverbruik van Unlimited data

• 23 juni 2017
  • 3 reacties
  • 217 Bekeken

Ik heb vandaag de UNLIMITED data aangezet. Hierbij moest ik de WiFi uitzetten. Prima dacht ik, want ik heb toch 48 uur UNLIMITED data, maar ik krijg net een melding dat ik al door de helft van mijn eigen data abonnement heen zit. Hier ben ik dus niet blij mee, ik ben nu de helft kwijt omdat ik dacht dat ik UNLIMITED 48 uur cadeau zou krijgen. Dit is toch vreemd?
icon

Beste antwoord door David 24 juni 2017, 13:58

Hoi Raffie21,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Zou je kunnen aangeven waar dat bericht van afkomstig is? Wij versturen namelijk alleen een melding bij 80 en 100% verbruik van de databundel, niet bij 50%. Daarnaast zie ik in de verbruikstatus op jouw My T-Mobile niet terug dat je MB's van de normale bundel hebt verbruikt. Er zijn 89 MB's van de 500 verbruikt, maar dit was in de periode voor de Unlimited data, dus het lijkt allemaal toch goed te gaan. 🙂

Mocht jij nog ergens anders iets zien van veel dataverbruik, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Raffie21,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Zou je kunnen aangeven waar dat bericht van afkomstig is? Wij versturen namelijk alleen een melding bij 80 en 100% verbruik van de databundel, niet bij 50%. Daarnaast zie ik in de verbruikstatus op jouw My T-Mobile niet terug dat je MB's van de normale bundel hebt verbruikt. Er zijn 89 MB's van de 500 verbruikt, maar dit was in de periode voor de Unlimited data, dus het lijkt allemaal toch goed te gaan. 🙂

Mocht jij nog ergens anders iets zien van veel dataverbruik, dan horen we dat graag van je!
Oh wat vreemd, ik heb de telefoon zelf ingesteld bij mobiele gegevens dat als ik onder de 250 mb kom, dan een melding krijg en dat was dus gisteren en heb meteen de WiFi weer aangezeten om niet nog meer te verliezen. Ik ga checken. Ik dacht dat het van mijn eigen data afging.
Hoi raffie21.

De telefoon zelf houdt er natuurlijk geen rekening mee dat je nu 48 uur unlimited data hebt. Als je een waarschuwingslimiet in de datateller van je telefoon zelf instelt, zal die dus inderdaad gewoon een waarschuwing geven. (Dat geldt ook voor third party apps, als er een melding is ingesteld.) Die melding kan je dan ditmaal gewoon negeren, je hebt het natuurlijk wel echt verbruikt, maar als het niet daadwerkelijk van je gewone bundel af gaat, hoef je je verder nergens zorgen over te maken. 🙂

Reageer