Datavrij streamen

  • 12 maart 2019
  • 17 reacties
  • 1181 Bekeken

Gaat het datavrij streamen van muziek nog opgelost worden
Het gaat uit mijn gewone bundel
Al zovaak gebeld

17 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jolandaf,

Daar ga ik je meteen verder bij helpen!

De eerdere problemen met Datavrije Muziek zouden moeten zijn opgelost, dus ik ben allereerst benieuwd van welke dienst je gebruikmaakt. Ik zie dat je deze maand 207 MB van Datavrije Muziek hebt verbruikt, dus er gebeurt wel iets mee. Is het wellicht een specifieke dienst die van de gewone bundel afgaat? Zou je eens een screenshot van je verbruik willen maken, daarna even de dienst willen beluisteren en vervolgens nog een screenshot van het verbruik maken?

Het klinkt ingewikkeld, maar zo kan ik even kijken wat er precies gebeurd en op basis daarvan ga ik verder aan de slag!


Ik gebruik JUKE om radio te luisteren .voor het testen is het 83 mb
En naar het testen 102.
En het verbruik bij t mobile is het zelfde gebleven.
Grt corne foesenek
Bij mij werkt datavrije muziek via JUKE ook niet goed. Ik luister live radio via JUKE. Volgens mijn telefoon heb ik 100MB data gebruikt met JUKE maar de datavrij muziek teller staat maar op 37MB.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jolanda en menzo,

Bedankt voor het doorgeven! Er zijn momenteel geen problemen bekend met Juke, maar ik heb dit doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij gaan dit onderzoeken! Hiervoor hebben we wel jullie voorbeelden nodig. Zouden jullie 15 minuten lang alleen muziek via Juke kunnen streamen en daar een screenshot van kunnen maken? Met jullie hulp kan dit verder onderzocht worden en lossen we het samen op!

Ik zie jullie voorbeelden graag tegemoet.
Bij deze, ik had iedere andere app uit. Dit gaat om live radio via Juke.

Dit was op 19 maar van 12:02 tot 12:18



Bij deze



Nog een
Reputatie 7
Badge +19
Dankjewel voor de screenshots!

Ik heb dit doorgezet naar onze specialisten hoor. Zij gaan het voor jou uitzoeken en dan gaat het helemaal goedkomen!
Ik ben ook alweer weken bezig met 100 screenshots sturen van mijn verbruik, waarop te zien is dat er bijv van de 500 mb Spotify 300 bij datavrije muziek wordt opgeteld en 200 van mijn eigen databundel gaat. Elke dag weer! Jullie technische mensen hebben mijn data ook gestreamd voor een uur en zeggen gewoon dat er niks aan de hand is, alles gaat naar datavrije muziek. Einde verhaal. Ik zou de enige zijn met dit probleem. En er is niks van bekend bij T-Mobile. Vreemd dat ik toch nog steeds dit soort berichten tegenkom..en niet alleen met Spotify, met de Q-music app is hetzelfde probleem.
Gewoon nog steeds problemen met Datavrije Muziek in het algemeen dus. Maar het lijkt T-mobile niet meer zoveel te interesseren.
In februari waren er problemen en die zouden zijn opgelost. Maar er is niets opgelost.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Danny,

Je geeft aan dat je al screenshots hebt gestuurd, dat is goed! Zo kan onze technische dienst dit onderzoeken. Momenteel ervaren wij geen problemen met Spotify dus ook bij jou zou het moeten werken. Zou je ook 3 voorbeelden in dit topic kunnen delen screenshots met datum en tijdstip? Dan kan ik die ook doorzetten. Je bent momenteel niet ingelogd met je My T-Mobile account dus heb ik geen toegang tot je gegevens. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kan ik kijken hoe het zit met het onderzoek.

Ik zie bericht graag tegemoet.
Hey Hajar,

Zoals je 2 reacties hierboven kunt zien, is er niks meer te onderzoeken volgens jullie technici.
Het gaat ook niet alleen om Spotify, datavrije muziek in het algemeen is het probleem denk ik.

De screenshots zijn genomen voor ik Spotify ging gebruiken smorgens, en de laatste 2 van My Tmobile en gegevens van mijn telefoon eind van de middag, dezelfde minuut ongeveer.
Ik ben ingelogd met mijn account.
23 mb zou het van mijn eigen data moeten zijn. Geen ruim 350 mb. En zoals je ziet, is datavrij ook maar met zo'n 400 opgeteld en niet met 766. De rest is van mijn eigen data gegaan.
En in Dit topic geeft iemand ook aan dat er problemen zijn. 12 dagen geleden. 2 dagen geleden zegt David dat er niks van bekend is.
Jullie blijven zeggen dat jullie van niks weten, dat is vreemd toch..?

Reageer