Beantwoord

Datavrije muziek

• 22 december 2016
  • 13 reacties
  • 501 Bekeken

Ik stream muziek via deezer, ik had even in mijn t mobile app gekeken om te zien hoeveel mb's ik nog over heb. Ik zag dat bijna al mijn mb's verbruikt zijn. Ik heb daarna in mijn datateller gekeken die ik laatst had gereset en er stond dat ik 2,5 gb heb verbruikt aan deezer. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Mitch 23 december 2016, 06:57

Goedemorgen Saltuk,

Allereerst welkom op het forum. Ik kwam je tweet tegen met een link naar je vraag op ons forum. Ik zie dat Koen je al heeft voorzien van een reactie. Ter aanvulling hiervan; wat ik zie is dat je inderdaad gebruikmaakt van Deezer. Datavrij muziek luisteren is echter vooralsnog alleen mogelijk in combinatie met het Stel Samen en Stel Bij (Zakelijk) abonnement en de bundel Internet L (6 GB). Met jouw (zakelijke) abonnement kun je dus geen gebruikmaken hiervan. We zouden eventueel kunnen kijken naar de mogelijkheid om je zakelijk abonnement om te zetten. In dit forumtopic lees je alles over de overstap naar het Stel Samen en Stel Bij Zakelijk abonnement.

Als je aanvullende vragen hebt, stel ze natuurlijk gerust. Normaliter ben ik niet (meer) actief op het forum. Mochten we je mogen assisteren bij een mogelijke overstap, dan kun je dat uiteraard via deze weg laten weten. Een van mijn forumcollega's zal je dan met alle liefde helpen. Uiteraard kun je het ook via Twitter laten weten. Voor nu wil ik je in ieder geval heel mooie dagen wensen.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Hoi Saltuk,

Welkom op het forum!

Datavrije muziek geldt pas vanaf de 6Gb databundel van Stel Samen en Stel Bij. Heb je deze niet, dan gaan de mb's van je eigen databundel af. Dus kijk dit even na.

Wanneer je toch een 6Gb (of meer) databundel hebt, laat het dan even weten. Een medewerker zal het dan moeten gaan nakijken.

Let us know!
Reputatie 4
Badge +3
Goedemorgen Saltuk,

Allereerst welkom op het forum. Ik kwam je tweet tegen met een link naar je vraag op ons forum. Ik zie dat Koen je al heeft voorzien van een reactie. Ter aanvulling hiervan; wat ik zie is dat je inderdaad gebruikmaakt van Deezer. Datavrij muziek luisteren is echter vooralsnog alleen mogelijk in combinatie met het Stel Samen en Stel Bij (Zakelijk) abonnement en de bundel Internet L (6 GB). Met jouw (zakelijke) abonnement kun je dus geen gebruikmaken hiervan. We zouden eventueel kunnen kijken naar de mogelijkheid om je zakelijk abonnement om te zetten. In dit forumtopic lees je alles over de overstap naar het Stel Samen en Stel Bij Zakelijk abonnement.

Als je aanvullende vragen hebt, stel ze natuurlijk gerust. Normaliter ben ik niet (meer) actief op het forum. Mochten we je mogen assisteren bij een mogelijke overstap, dan kun je dat uiteraard via deze weg laten weten. Een van mijn forumcollega's zal je dan met alle liefde helpen. Uiteraard kun je het ook via Twitter laten weten. Voor nu wil ik je in ieder geval heel mooie dagen wensen.
Beste mitch,

Ik heb een zakelijk abbonement met 6 gb dus ik kan dan toch gewoon datatvrij muziek streamen.
Beste Koen,

Ik zie nu pas dat Mitch niet meer actief is. Kan jij uitzoeken wat er fout is gegaan want ik heb zoals ik eerder heb gezegd een zakelijk stel samen en stel bij abbonement met 6 gb. Ik hoop dat je kan uitzoeken wat er mis gegaan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Saltuk3501.

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je gebruik maakt van het Stel Samen Zakelijk EU abonnement. Dat is geen Stel Samen & Stel Bij abonnement en dus kun je geen gebruik maken van datavrije muziek met dit abonnement. Je kan natuurlijk wel overstappen naar het Stel Samen & Stel Bij abonnement zoals Mitch ook aangeeft in zijn reactie. In dit topic vind je meer informatie over de overstap naar Stel Samen & Stel Bij. Neem het even door en laat ons in dat topic weten of je daar interesse in hebt.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! Nog een fijne jaarwisseling! 🙂
Ik snap het al. Bedankt voor je hulp.
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, Saltuk! 🙂
Hallo ik heb stel samen abonnement L gekozen met datavrije muziek. Hoe activeer ik datavrije muziek? Ik heb zelf deezer account... Ik hoor graag van u! Groetjes
Reputatie 4
Hi Zazazu,

Goede keus die je hebt gemaakt! Met het L abonnement krijg je 6 GB per maand om naar eigen wens te gebruiken. Daarnaast heb je met Datavrije muziek onbeperkt muziekplezier, zonder dat het ten koste gaat van jouw databundel. Het voordeel is dat jouw Datavrije muziek al automatisch is geactiveerd toen je overstapte naar een nieuw abonnement. Dat zie je ook terug op My T-Mobile als je kijkt bij "Overzicht". Daar staat hoeveel MB's je hebt verbruikt deze maand en daaronder staat "+ Datavrije muziek". Dus je maakt er nu al gebruik van.

Enjoy your music heaven! 😃
Dat is fijn maar op deezer app Zie ik dat niet terug. Niks dat er een koppeling is met mijn t-mobile abonnement....
Reputatie 4
Hi Zazazu,

Dat komt omdat je waarschijnlijk een gratis abonnement hebt genomen bij Deezer zelf. Ik heb voor je in ons systeem gekeken en daar zie ik geen Deezer abonnement terug. Omdat je het niet via T-Mobile hebt afgesloten kan je het ook niet terugzien in de Deezer app. Maar maak je geen zorgen, want dat maakt verder niks uit voor het Datavrije streamen! Daar maak je nu al gebruik van, ongeacht welke variant van Deezer je ook hebt. Je hoeft jouw Deezer account dus niet te koppelen via de app aan je T-Mobile abonnement om gebruik te maken van Datavrije Muziek. Dat is al automatisch gekoppeld. Dit kan je ook terugzien in My T-Mobile onder het kopje "Verbruikstatus" en dan zie je bij Datavrije Muziek hoeveel MB's je deze periode gratis hebt gebruikt met Deezer. Bijvoorbeeld, bij jouw verbruikstatus staat nu dat je 57 KB hebt gebruikt met jouw Datavrije muziek.

Mocht je nog meer willen genieten van Deezer, neem dan een kijkje op onze pagina voor meer informatie. Wij hebben vaak leuke Deezer acties & aanbiedingen waar ook jij als trouwe T-mobile klant uiteraard gebruik van kan maken en meer voordeel uit kan halen.

Veel plezier nogmaals met Deezer en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!
Geldt hetzelfde voor spotify? Ik heb al een gratis spotify account. Klopt het als ik geen wifi heb ik toch mijn t-mobile abonnement naar spotify kan luisteren zonder dat dit data kost? Ik heb 6 gb stel samen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Simonea,

Je kan met jouw abonnement inderdaad datavrij streamen. Dat betekent dat je lekker gebruik kan maken van Spotify zonder dat het van je databundel afgaat. In dit topic zie je een overzicht van de muziekdiensten die je datavrij kan streamen. 🙂

Reageer