Beantwoord

Datavrije muziek.

• 26 december 2018
  • 2 reacties
  • 567 Bekeken

Hey!

Ik heb hulp nodig, ik heb namelijk een probleem met datavrije muziek wat bij mijn abonnement wordt aangeboden. Mijn spotify neemt namelijk mobiele data af van mijn normale abonnement en niet van de datavrije muziek data. Hoe kan ik dit fixen ?

met vriendelijke groet,
Naut
icon

Beste antwoord door Jaimy 27 december 2018, 14:18

Hoi Naut,

Bedankt voor je berichtje, goed dat je dit aangeeft. Ik zal er niet omheen draaien en kan je meteen het volgende vertellen: er loopt op dit moment een onderzoek naar Datavrije Muziek in combinatie met enkele partijen. Deze hebben namelijk wat aanpassingen gedaan in hun programma's waardoor wij vanuit T-Mobile het dataverkeer niet meer als Datavrije Muziek herkennen. We zijn gezamenlijk bezig voor een oplossing! Excuses voor het ongemak, we gaan ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Naut,

Bedankt voor je berichtje, goed dat je dit aangeeft. Ik zal er niet omheen draaien en kan je meteen het volgende vertellen: er loopt op dit moment een onderzoek naar Datavrije Muziek in combinatie met enkele partijen. Deze hebben namelijk wat aanpassingen gedaan in hun programma's waardoor wij vanuit T-Mobile het dataverkeer niet meer als Datavrije Muziek herkennen. We zijn gezamenlijk bezig voor een oplossing! Excuses voor het ongemak, we gaan ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost!
Hoi Naut,

Hey Jaimy,

Zou je misschien als dit is gefixt het hier laten weten en dan hoe het dan zou werken dat zou ik erg waarderen, alvast bedankt!

Mvg,
Naut

Reageer