Beantwoord

Datavrije muziek - Nederland.fm

• 14 maart 2019
  • 2 reacties
  • 550 Bekeken

Het viel me recent op dat in de verbruiksmeter er geen data meer stond bij datavrije muziek.
Dit terwijl ik elke dag nederland.fm gebruik.
Zojuist na zoeken gezien dat die blijkbaar niet meer onder datavrije muziek valt.
Uit het oogpunt van klantvriendelijkheid etc., lijkt het me toch zinnig dat als er iets wordt toegevoegd of verwijderd uit de datavrije muziek lijst, dit gecommuniceerd wordt ? Ik heb nu dus al 1,5 GB van mijn databundel verbruikt zonder dat ik dit vooraf wist.
icon

Beste antwoord door Seccie 14 maart 2019, 13:59

Hi @M_hulsegge,

Het klopt inderdaad dat Nederland.fm op dit moment niet meer onder Datavrije Muziek valt.
9 dagen geleden heeft T-Mobile moderator @Mitch de volgende update in het topic gezet over Nederland.fm:

Hoi allemaal,

Nederland.fm valt voorlopig inderdaad niet onder Datavrije Muziek. We zijn op de achtergrond samen met Nederland.fm aan het kijken of en hoe we dit weer kunnen realiseren.

Updates over worden altijd in het datavrije muziek topic geplaatst.

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je doen?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hi @M_hulsegge,

Het klopt inderdaad dat Nederland.fm op dit moment niet meer onder Datavrije Muziek valt.
9 dagen geleden heeft T-Mobile moderator @Mitch de volgende update in het topic gezet over Nederland.fm:

Hoi allemaal,

Nederland.fm valt voorlopig inderdaad niet onder Datavrije Muziek. We zijn op de achtergrond samen met Nederland.fm aan het kijken of en hoe we dit weer kunnen realiseren.

Updates over worden altijd in het datavrije muziek topic geplaatst.

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je doen?

Bedankt voor je antwoord. Iets doen voor me gaat helaas niet lukken denk ik. Maar, het is wel iets om over na te denken. Ik snap dat dit een extra "dienst" / "service" vanuit T-mobile is.
Echter, als er een dienst bij staat, gaat men er zonder tegenbericht vanuit dat deze ook gewoon actief blijft toch ?
Het lijkt me niet de bedoeling dat ik elke 5 minuten van een dag moet gaan controleren in een topic ergens op een forum of jullie een wijziging in het aanbod maken, die mogelijk invloed heeft op mijn factuur als ik hierdoor over mijn datalimiet ga.

Iets in de berichtgeving hieromtrent zit gewoon niet goed. Hoe dit op te lossen is / verbeterd kan worden, dat durf ik ook niet aan te geven, maar achteraf ineens merken dat er een wijziging is geweest kan niet de bedoeling zijn lijkt me.

Reageer