Beantwoord

Datavrije muziek via spotify werkt niet

Al paar dagen gaan mn spotify streams van bundel af en niet van datavrije muziek data teller...
Vervelend..
icon

Beste antwoord door eric_2 26 januari 2019, 20:08

Spotify hoort er zeker bij hoor. Maar een tijdje geleden zijn er problemen gemeld voor dit product. Ik heb nog niet gelezen dat het opgelost is: https://community.t-mobile.nl/storingen-netwerk-347/datavrije-muziek-gewoon-van-normale-bundel-af-307905

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Spotify hoort er zeker bij hoor. Maar een tijdje geleden zijn er problemen gemeld voor dit product. Ik heb nog niet gelezen dat het opgelost is: https://community.t-mobile.nl/storingen-netwerk-347/datavrije-muziek-gewoon-van-normale-bundel-af-307905
ik heb het zelfde probleem met spotify. Net een tijdje aan het luisteren en gaat gewoon bijna 1gb van mijn bundel af
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tim,

We ervaren momenteel problemen met deze dienst. We zijn hard bezig om dit probleem op te lossen. Excuses voor het ongemak!
Jammer dat dit niet gecommuniceerd wordt
De data gaat wel erg hard als je er geen erg in hebt
Hetzelfde geldt voor site van radioguide fm.. mijn datavrije teller staat nu al een week op het zelfde aantal MB. Kan dit niet in de tmobile app vermeld worden als zijnde een storing. Ik blijf data aanvullers kopen zo.. groetjes tom
Reputatie 3
Badge +1
Betaal je ook voor die data aanvullers? Dan zou je zodra dit is opgelost even de totaalkosten bij T-mobile kunnen terugvragen. Deze storing is bij hen bekend, dus zullen ze vast wel coulant mee omgaan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ben,

We ervaren dit probleem ook met Nederland.fm. Oprechte excuses voor het ongemak!
Heb op het moment hetzelfde probleem datavrije muziek blijft op hezelde staan terwijl ik wel stream via spotify .
Heeft altijd goed gewerkt alleen de laatste weken niet
Reputatie 3
Badge +1
Klopt. Deze storing is bekend.
Vindt wel dat zoiets gemeld mag worden.

Heb er nu ook last van, gelukkig kom ik er nog optijd mee weg.

Maar je zal't maar niet doorhebben
Ik heb hetzelfde probleem. Ik merk sinds een paar maanden dat mijn spotify luisteren via de app van de algemene data af gaat. Ik heb mijn abbonement speciaal hiervoor afgesloten bij jullie. Is er al een oplossing of vorm van compensatie in zicht? Want dit is erg storend. Ik reis veel binnen nederland en wifi is lang niet altijd beschikbaar. Ondanks mijn dure abbonement geen spotify kunnen luisteren onderweg is wel erg vervelend.

Reageer