Beantwoord

Datavrije muziek via spotify werkt niet

• 26 januari 2019
  • 61 reacties
  • 3512 Bekeken

Toon eerste reactie

61 reacties

hi @David 

today I subscribed to tidal and I tried again to stream music.

i have been streaming music for almost 1 hour and look at the results. Only 0.1 mb is consumed from

the free data music bundle. 

So it’s been 1 month since I made the first case about the issue that I have with free data music service.

i listener to you and I paid for Tidal in order to use the free data music service. 

Now that I tried two different music services and the free data music does not work in neither of them.

what do I have to do ? 

[Screenshot removed due to phone number in screenshot.]

Reputatie 1

Zo kan het natuurlijk ook: het verkeer met Spotify zover afknijpen dat er alleen met horten en stoten (dus niet) naar te luisteren valt. Ik mag hopen dat dit niet de bedoeling is. Overigens kan ik prima beoordelen wat er gebeurt, want ik laat continu een metertje meelopen in een hoek van het scherm. Je moet toch wat om Windows en zelfstartende video’s de baas te blijven. Is dit een afstemmingsprobleem, een nieuw probleem of iets anders?

Reputatie 1

Gisteravond was het netwerk blijkbaar overbelast. Kan gebeuren.

Hi @David 

i reported that free data music does not work 1.5 month ago. I even tried to change music service as you suggested but the problem remains.

since nobody has called me for 1.5 month and you don’t even reply to my messages I guess that your system doesn’t work and you choose to ignore your customers. Therefore, next month i will cancel the subscription and I hope is for free since you don’t provide the services that are written in the contract which I am paying for.

De vraag is:

Wanneer gaat nederland.fm weer werken?

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @ALX

Had je al eens in dit topic gekeken? Hier staat een overzicht van alle diensten. Nederland.fm heeft enkele wijzigingen gedaan waardoor we het vooralsnog geen onderdeel kunnen laten zijn van Datavrije Muziek. Ik moet bekennen dat ik niet verwacht dat dit snel anders zal zijn. Mocht je een dienst willen aandragen, dan kan dat ook in dat topic! 

Hoi @ALX

Had je al eens in dit topic gekeken?

Hallo @Mitch 

Ja. Dit topic had ik idd gezien. Daar zag ik ook dat 9 maanden geleden naar een oplossing gezocht zou gaan worden. 

Vandaar ook mijn vraag: ‘Wanneer gaat nederland.fm weer werken?’ 

Ik luister via de app Juke echter gaat dit van mijn bundel af. 

Waar kan ik een klacht indienen? Wellicht dat deze issue dan sneller opgepakt gaat worden?

Groet,

Alex

Reputatie 4
Badge +4

Hey Alex, 

Ik zie dat in de openingspost de status van Nederland.fm nog een oude ‘update’ betrof. Deze heb ik gewijzigd. Op pagina 34 en 35 ben ik wat meer ingegaan op het geval bij Juke (waar ook Nederland.fm wordt benoemd). Het lijkt erop dat diensten die een scala aan radiozenders aanbieden een wijziging hebben gedaan (of hebben moeten doen) om het te kunnen blijven aanbieden. Deze wijzigingen hebben ervoor gezorgd dat zowel Nederland.fm en Juke niet onder Datavrije Muziek kunnen vallen. Op de achtergrond wordt gekeken of we ervoor kunnen zorgen dat we het alsnog kunnen aanbieden. De ideeën zijn natuurlijk niet eindeloos. Zoals in een van mijn eerdere berichten (op pagina 34/35) wil ik daarin wel de verwachting managen; het is waarschijnlijker dat we deze diensten niet via DVM kunnen aanbieden dan wel. 

In je vraag lijkt een verkapt idee te zitten dat er problemen zijn met de dienstverlening. Dat is echter niet het geval. Het is daarom ook niet iets waar je een ‘klacht’ over zou kunnen indienen. Zodra ik een update heb rondom Juke laat ik dit in het DVM-topic weten. 

Ha @Mitch 

Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Het is me duidelijk. Ik ga er van uit dat Juke niet onder DVM zal vallen en zo wel dan gaan de slingers uit :)

Nogmaals bedankt voor je reactie. 

Reputatie 1

Hi @Hajar en @David ,

Deze maand heb ik aan het einde van mijn 4G-databundel het effect van Spotify een tijdje nauwlettend in de gaten gehouden. Alleen Spotify en een tabblad met de verbruikstatus waren actief. Zie hier het effect van Spotify YDW op bundel respectievelijk datavrij.

Bundel, Datavrij
119, ?
100. 3343
100, 3359
87, 3359
74, 3359
74, 3375
61, 3375
48, 3375
36, 3375
29, 3375
29, 3391
23, 3391

Als je als leverancier iets beweert, moet je het ook waarmaken. Dat zie ik hier niet gebeuren.

Ik heb een bundel van 10GB. Als het dataverbruik conform de voorwaarden verliep, zou ik vermoedelijk rond de 7GB verbruiken. Regel het!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @cuxtwintig 

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 

Reageer