Vervelend..
Beste antwoord door eric_2
Beste antwoord door eric_2
Hi
Bedankt voor het delen van de screenshot. Je geeft aan dat je nu in Nederland bent en zoals je kunt is je datavrije muziek NL gewoon actief. Datavrije Muziek EU is niet actief, want Datavrije muziek is in NL niet gebonden aan een hoeveelheid. Als je ergens anders in de EU bent dan ga je Datavrije muziek EU gebruiken. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
OK, ik heb inmiddels vier momenten vastgelegd.
22/11, 12:58: Spotify volgens W10 247 MB, datavrij 50 MB
23/11, 13:24: Spotify volgens W10 513 MB, datavrij 151 MB
23/11, 20:30: Spotify volgens W10 1,16 GB, datavrij niet op screenshot
25/11, 10:38: Spotify volgens W10 1,66 GB, datavrij 417 MB
Waar kan ik het bestand met screenshots heen sturen? Dat lijkt me geen openbare informatie.
Tot zover bedankt
Voor de goede orde: bij mij loopt alles via mobiel internet omdat ik geen vaste aansluiting heb.
.
Hi
If I don’t use my phone and just stream music on Spotify and it consumes 800mb from the regular bundle, I don’t see how this is not a real test.
I don’t touch my phone, I just stream music on Spotify and it consumes mb from the regular bundle.
As I have mentioned multiple times, I chose T-Mobile because they provided free data streaming music. It’s been 3 weeks since you are aware of the problem and no solution is found yet. I’m sorry but I can’t pay for something that you can’t provide me, I don’t find this fair.
Hi
Nobody has called me yet and it’s been almost 3 weeks since the first case.
Yet I am paying and I have a contract for something that you can’t provide me. As I have already mentioned, the reason I chose T-Mobile as my carrier is because of the free data streaming service which you don’t provide me.
Please let me know if there is any update about my case.
EDIT: Ok laat maar, niks gezegd. Nog steeds een probleem met Spotify!
Ook bij mij gaat Spotify niet als datavrij, maar vooral uit de normale bundel. Ik had al langer het vermoeden dat de telling niet klopte, maar nu ik W10 heb geïnstalleerd is het zonneklaar. De verbruiksmeting van W10 en die van T-Mobile lopen synchroon en wat blijkt: Spotify 1,66 GB, datavrij volgens T-Mobile 417 MB (laatste stand; ik leg het verloop sinds een paar dagen vast). Zo ben ik snel door mijn bundel heen! Dan de klantenservice: de chatbot begrijpt er sowieso geen hout van, en de medewerker die ik na veel onbegrip van het automatische systeem aan de lijn krijg wilde me vooral Deezer aansmeren.
Kan een technicus dit oppakken?
Ook bij mij is dit nu nog een probleem. Sinds gisteren een abonnement bij T-Mobile. De MB's gaan gewoon van mijn algemene databundel af, terwijl de datavrije muziek af en toe even een MB registreert.
Hi
Completely understandable that you're bummed out by Datavrije Muziek not working properly. Bear in mind that it is an additional service to your subscription and we're also dependent on the streaming services, so if they change anything, that could affect Datavrije Muziek. In the meantime you could use one of the other streaming services, whilst waiting for the definite outcome of the case.
If there are any additional questions, feel free to ask them!
Hi
I created a new case for you regarding the streaming issue. Our technical specialist will investigate the issue and you will receive an (anonymous) call with more information within 6 workdays. As to your calling issue can you please make a different topic about it. This topic is about datavrije muziek only. i will gladly help you further.
Hi
Zou je 3 voorbeelden met datum en tijdstip kunnen delen waarop je dit ervaart? Graag screenshots in dit topic delen van je interne datateller en My T-Mobile zodat ik dit kan doorzetten naar onze specialisten. Ik hoor graag van je!
Hi
Zou je 3 voorbeelden met datum en tijdstip kunnen delen waarop je dit ervaart? Graag screenshots in dit topic zodat ik dit kan doorzetten naar onze specialisten. Ik hoor graag van je!
hi
I am still looking forward to a response.
am I going to get a response or should I cancel the contract since you don’t provide me the services I am paying for ?
Hi
My colleagues are still testing, but in your case it states that it appears to work as it should. Also, they've stated that it's not really possible to test this in the store, since the data usage isn't that accurate that you'd be able to spot it right there and then. Like I said, the tests are still continuing, so for a definite answer, you’ll have to wait a bit longer.
If you have any other questions in the meantime, let us know!
Heeft ook echt gewoon geen nut.
Dit probleem heeft een paar keer eerder gespeeld dit jaar en toen zouden ze het na een hoop live traces en screenshots steeds opgelost hebben.. nu ben ik weer maanden bezig geweest met aankaarten van dit probleem. Weer live traces uit laten voeren, maar er wordt beweert dat er niks aan de hand is en dat alle data gewoon correct wordt verwerkt, dus ze kunnen verder niks voor me doen.
Vandaar dat ik dus 2 weken geleden heb besloten om het contract te beëindigen. Ik ben dit echt helemaal zat.
En daar komt nog bij, dat uiteindelijk die screenshots niets bewijzen. 🙂
Ik deel het maar even mede, misschien hebben jullie (andere klanten) er iets aan. 😉
Hoi
Zou je ook nog een screenshot kunnen maken waarin te zien is hoeveel MB's jouw interne datateller meet in dezelfde periode, bijvoorbeeld over een dag? Dan kunnen we dit, indien nodig, doorzetten naar onze technische afdeling. We zien jouw bericht vanzelf verschijnen!
Excuses voor de late reactie.
Wegens drukte kan ik geen uitgebreide verzameling van bewijzen voorleggen, maar de afgelopen 10 minuten heb ik een steekproefje gedaan.
Alle apps op de telefoon (ook systeem-apps) heb ik geen toegang tot internet gegeven, behalve Spotify. Een screenshot gemaakt van de datatellers in de My T-Mobile app en het gegevensverbruik van Spotify, vóór een ná de tien minuutjes muziek streamen.
Uit deze screenshots kunt u zien dat iets niet helemaal lekker gaat met Datavrije Muziek.
Hello.
since there is already a topic about this, I would like also to describe the same problem.
when I listen to music on Spotify app on my iPhone. It consumes approximately 20mb from the normal bundle and 1mb from the data-free music bundle. I also went to the local store where me and an employee tested whether this problem exists and he confirmed it. Then he created a case and technicians are already informed about this but still 10 days after the case and the problem hasn’t been resolved. I hope this problem will be resolved because data free music is the only reason I chose t mobile.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.