Beantwoord

deblokeren van service nummers

willen jullie 0909 deblokkeren op mijn nummer?
icon

Beste antwoord door Razza 30 juli 2014, 14:08

@shadowfox15

Welkom op het forum!

Ik heb de blokkade per direct voor je gedeactiveerd. Zet je toestel voor de zekerheid over 15 minuten een keer helemaal uit en weer aan om opnieuw aangemeld te worden op het netwerk.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

16 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@shadowfox15

Welkom op het forum!

Ik heb de blokkade per direct voor je gedeactiveerd. Zet je toestel voor de zekerheid over 15 minuten een keer helemaal uit en weer aan om opnieuw aangemeld te worden op het netwerk.
Ik heb het toestel opnieuw opgestart maar kan ze nog steeds niet bellen. Wat nu?
Razza schreef:

@shadowfox15

Welkom op het forum!

ik blijf de reactie krijgen dat deze oproep niet is toegestaan, simkaart eruit gehad maar helpt niet
Reputatie 3
@ shadowfox15

Ik heb meteen voor je in het systeem gekeken en ik dat de blokkade inderdaad nog steeds actief staat. Mijn collega heeft de blokkade wel voor je verwijderd. De wijziging die hij heeft doorgevoerd is mogelijk blijven hangen in het systeem.Daarom heb de blokkade gereset. Het kan maximaal 24 uur duren voordat deze wijziging is doorgevoerd. Ik adviseer je over 24 uur nogmaals je toestel opnieuw op te starten. Als je alsnog problemen ervaart hoor ik het natuurlijk graag in een reactie op dit topic.
is er iemand nu online die mn blokkade op 0900 nummers kan verwijderen?
Reputatie 6
Hoi Belvedere,

Ik heb de blokkades voor je verwijderd 🙂 Wil je het toestel even uit- en weer aanzetten? Hierna kun je gebruik maken van 090x nummers 🙂
ik heb hetzelfde probleem ik wil graag 0900 nummers kunnen bellen
Reputatie 5
Hoi lesleyke,

Ik zie dat je hebt gebeld met de telefonische klantenservice en dat de blokkade er voor je is afgehaald. 🙂
Ik wil ook graag dat de blokkade op de 0900 nummers word opgeheven hoe doe ik dit? Dank
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ikjijwij,

Welkom op ons Forum!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat mijn collega de blokkade voor jou heeft verwijderd. Is daarmee alles naar wens?

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Tot voor kort kon ik 0900 nummers bellen. Vandaag probeerde ik een nummer te bereiken wat niet is toegestaan volgens het bandje dat wordt afgespeeld. In mijn eigen blokkades staan 0900 nummers als toegestaan. Zou iemand deze blokkade voor mij kunnen verwijderen?
Reputatie 6
Badge +16
Hi Nigel,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom op het forum. :)

Goed dat je dit bij ons aangeeft. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zag ik dat er nog een blokkade aanstond die ervoor zorgde dat je niet naar servicenummers kon bellen. Deze blokkade heb ik uiteraard direct opgeheven.

Zet over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan. Dan wordt je automatisch opnieuw op het netwerk aangemeld en kan je weer bellen naar servicenummers.

Laat ons weten of het is gelukt!
Ik wil graag iemand blokkeren,+de sms'jes,word doodziek van die vent hier bij mij in de straat!
@Parkiett1

Welkom op het forum.

Het is niet de bedoeling dat je je vraag meermaals stelt op het forum, dat is tegen de huisregels. Er is in dit topic al gereageerd door een medeklant, zou je daarop willen reageren en in dat topic verder willen gaan? Dank je. 🙂
hey goedemiddag ik had ff een vraag kunnen jullie 09 service nummers voor mij deblokkeren alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +15
Hey Wilcoslofsra,

Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je kunt nu weer gebruik maken van service nummers. 🙂

Aangezien er al een lopend topic is over het uitzetten van diverse blokkades. Heb ik dit topic gesloten.