Beantwoord

Deblokkeren simkaart na terugvinden toestel

Hallo,

Gisteren heb ik mijn simkaart laten blokkeren (ging supersnel, compliment!), waarna ik mijn mobiel gelukkig toch terugvond.

Nu wil ik de simkaart weer laten deblokkeren. Hoe doe ik dit?

Alvast bedankt!

Vriendelijke groeten,
icon

Beste antwoord door Bren1 21 mei 2012, 16:02

@Helen8
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Fijn dat je je mobiel weer terug hebt gevonden, yeah! Je kan de simkaart laten deblokkeren via My T-Mobile, maar heb bij deze de simkaart voor je gedeblokkeerd. 🙂 Zet nog wel even je toestel een keer uit en weer aan.

Bekijk origineel

119 reacties

Reputatie 2
@Helen8

Fijn dat je je mobiel weer terug hebt gevonden, yeah! Je kan de simkaart laten deblokkeren via My T-Mobile, maar heb bij deze de simkaart voor je gedeblokkeerd. 🙂 Zet nog wel even je toestel een keer uit en weer aan.
Hai Bren1

,

Thanx voor de snelle service!

Na aan-en-uit deed-ie het nog niet direct; maar na nog een keer aan-en-uit en ook de simkaart er even uit, was ik weer helemaal bereikbaar!

Ben blij dat mijn mobieltje het weer doet, al was het wel lekker rustig...

Hartelijke groeten,

Lenie

@Helen8 Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂 Fijn dat je je mobiel weer terug hebt gevonden, yeah! Je kan de simkaart laten deblokkeren via My T-Mobile, maar heb bij deze de simkaart voor je gedeblokkeerd. 🙂 Zet nog wel even je toestel een keer uit en weer aan.

Ik ben mijn telefoon ook (even) kwijt geweest  (in Kroatie!) , heb om deblokkade gevraagd, maar na 2 weken nog niets gehoord van T- Mobile...en in het buitenland is dat toch lastig als je wilt smssen met ned.

Hoop dat het binnenkort gaat gebeuren!
Reputatie 2
@hein2701
Ik zie dat je in een ander topic al een reactie hebt ontvangen. 🙂
hallo, ik was vanavond mijn mobiel verloren en ik heb meteen mijn simkaart geblokkeerd,
mijn mobiel is weer terecht en nu zou ik m graag weer willen deblokkeren, hoe moet ik dit doen?
Reputatie 7
@lize.
Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad en je simkaart hebt laten deblokkeren. 🙂
ik ben een paar dagen geleden mijn mobiel kwijtgeraakt maar heb hem gelukkig weer terug kunnen vinden.
maar ik heb gelijk toen ik hem verloren had mijn sim-kaart geblokkeerd, nu wil ik hem graag deblokkeren maar via My T-Mobile kan ik mijn sim-kaart alleen activeren en niet deblokkeren.

alvast bedankt,

gr. cornelis
Reputatie 5
@cornelis95

In het systeem is terug te zien dat je op 3 augustus contact hebt gehad met één van mijn collega's van de T-Mobile Klantenservice en dat de simkaart is gedeblokkeerd. Kan ik je verder misschien nog ergens mee helpen? 🙂
Een paar dagen geleden ben ik mijn telefoon kwijtgeraakt dus had ik mijn SIM geblokkeer maar ik heb mijn telefoon terug gevonden dus zou ik mijn SIM Gedeblokkeerd willen hebben maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen HELP!?

Alvast Bedankt,

Gr. Maliq
Reputatie 2
@Maliq

Fijn voor je dat het toestel weer terecht is. Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Zet nog wel even het toestel uit en aan.
Ik ben vorige mijn toestel verloren/gestolen en heb meteen de sim laten blokkeren. Ging allemaal prima. Nu een nieuwe simkaart welke is geactiveerd in een tijdelijke toestelletje....MAAR...

Nu rest mij echter nog een vraag: kan ik de simkaart in mijn telefoon die 'kwijt is' alsnog weer activeren om nogmaals te bellen?
Het tijdstip dat ik hem kwijt ben geraakt was nl. 's snachts in een drukke kroeg en eigenlijk wil ik nu nogmaals bellen om te kijken wat er gebeurt en of er miss alsnog opgenomen wordt....

*ik hoop het zo*

Alvast dank!
Reputatie 6
@Verheij25
Wat vervelend dat je toestel verloren/gestolen is! Goed dat je direct de sim hebt geblokkeerd. Hiermee voorkom je dat er kosten mee gemaakt kunnen worden.

Als je de simkaart hebt geblokkeerd en inmiddels een nieuwe hebt geactiveerd, dan is het niet meer mogelijk om de oude simkaart te activeren.
Ik was ook mijn toestel kwijt en heb de simkaart via web blokkerd. Gelukkig is de toestel weer terug maar het lukt niet om de simkaart te deblokkeren. Ik woordt naar een nieuwe simkaart gevragd, maar op het web lees ik dat ik mijn simkaart zou kunnen deblokkeren. Wat gaat er mis.
Reputatie 5
@znerol

Welkom op het T-Mobile Forum.

Ik zie dat je ook een e-mail hebt gestuurd naar de T-Mobile Klantenservice via de website. De simkaart is door één van mijn collega's reeds gedeblokkeerd. Mocht je verder nog vragen hebben dan verneem ik dit graag van je. 🙂
Roan schreef:

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/znerol-262853/"

Welkom op het T-Mobile Forum.

Ik zie dat je ook een e-mail hebt gestuurd naar de T-Mobile Klantenservice via de website. De simkaart is door één van mijn collega's reeds gedeblokkeerd. Mocht je verder nog vragen hebben dan verneem ik dit graag van je. :)

hoiii,

ik was mijn simkaart ook kwijt, maar mijn vriendin heeft hem teruggevonden. nu wil ik m weer deblokkeren. hoe moet ik dit doen?
bij simkaart activeren, vraagt ie om mijn 'nieuwe simkaart'

gr, esma
Reputatie 6
Badge +12
@MEKNESSIA,

Welkom op het forum! :)
Je kan de simkaart misschien weer laten activeren door de klantenservice?  
Deze kan je morgen bellen via een ander toestel. (06 - 2400 1200)

@MEKNESSIA,

Welkom op het forum! :)
Je kan de simkaart misschien weer laten activeren door de klantenservice?  
Deze kan je morgen bellen via een ander toestel. (06 - 2400 1200)

Dankjewel voor je reactie!
Is er geen mogelijkheid dat t vandaag al kan??
Reputatie 6
Badge +12
@MEKNESSIA,

Nee de klantenservice is helaas op zondag gesloten :(
Je had het eventueel in een T-Mobile Shop kunnen proberen maar die zijn nu ook dicht.|
Er zit dus niks anders op om even te wachten tot morgen.

@MEKNESSIA,

Nee de klantenservice is helaas op zondag gesloten :(
Je had het eventueel in een T-Mobile Shop kunnen proberen maar die zijn nu ook dicht.|
Er zit dus niks anders op om even te wachten tot morgen.

Oke ik heb dus een paar keer gebeld, maar dan kom ik in een wazig menu terecht. En daarbij sturen ze me door naar My T-Mobile ??
Ik snap er echt niks meer van. Hoe kan ik iemand aan de lijn krijgen die mijn simkaart voor me deblokkeert?
Reputatie 5
@MEKNESSIA

Wil je mij via een privébericht je naam, adres, postcode, woonplaats en geboortedatum sturen? Ook ontvang ik graag het simkaartnummer van je simkaart. Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen. 🙂
MEKNESSIA schreef:

Oke ik heb dus een paar keer gebeld, maar dan kom ik in een wazig menu terecht. En daarbij sturen ze me door naar My T-Mobile ??
Ik snap er echt niks meer van. Hoe kan ik iemand aan de lijn krijgen die mijn simkaart voor me deblokkeert?

hey , ik ben me toestel kwijt geraakt en heb mijn simkaart geblockeerd , maar inmiddels heb ik hem weer terug en hoe krijg ik hem weer gedeblockeerd ik moet bereikbaar zijn vanwegen mijn werk .

https://%22https://forum.t-mobile.nl/members/meknessia-237418/%22

Wil je mij via een privébericht je naam, adres, postcode, woonplaats en geboortedatum sturen? Ook ontvang ik graag het simkaartnummer van je simkaart. Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen. :)

--Gegevens verwijderd ivm privacy--

Ik zie ondertussen dat je simkaart is gedeblokkeerd. In het vervolg dergelijke gegevens niet achterlaten alsjeblieft het forum is een plek waar erg veel mensen je gegevens kunnen inzien op die manier.
Mijn telefoon is sinds maandag zoekgeraakt en wil mijn simkaart tijdelijk laten blokkeren totdat ik het gevonden heb. Kunnen jullie mijn simkaart blokkeren?
oh het is niet meer nodig. Hoe kan ik berichtje verwijderen..?
Hoi,
ik was mijn telefoon kwijt en heb toen mijn simkaart laten blokkeren.. nu heb ik mijn mobiel gelukkig weer teruggevonden.
Hoe kan ik mijn simkaart laten deblokkeren?

groetjes, Julla

Reageer