Beantwoord

Deblokkeren simkaart na terugvinden toestel

Toon eerste reactie

119 reacties

Mijn telefoon is gestolen op vakantie en mijn pa heeft per ongeluk mijn simkaart geblokkeerd, terwijl het niet om mijn Nederlandse simkaart ging. Nu wilde ik hem deblokkeren en ik heb daarvoor gebeld. Het zou geregeld worden en een uurtje later kon ik weer iemand bellen en teruggebeld worden. Maar heel snel daarna kon ik niets meer. Ik heb totaal geen netwerkverbinding. Hoe kan dit? Ik kan nu op de andere telefoon namelijk ook geen whatsapp installeren op dat nummer, omdat ik geen sms-verificatie kan ontvangen.
Fijn dat iedereen hier geholpen wordt door een medewerker, maar ik krijg geen antwoord op de vraag die steeds gesteld wordt: hoe deblokkeer ik mijn simkaart? My T-mobile zegt dat dat kan, maar we komen dan enkel op de pagina voor het aanvragen van een nieuwe simkaart! Kunnen jullie gewoon opschrijven hier hoe dat moet? Of toegeven dat het gewoon niet kan via my t-mobile?
Reputatie 4
@Linda90

Welkom bij de T-Mobile Community! 🙂

Ik zie dat je op 31 december 2013 om 15:36 uur weer kon bellen. Had je het toestel al een keer uit en aangezet?

@Schackinup

Dit is erg vreemd. Wanneer wij via My T-Mobile kijken na een blokkade kunnen wij alleen de knop 'Activeer simkaart' zien. Zelfs als wij gaan naar toestel en sim en dan kiezen voor blokkeren simkaart (misschien krijg je de optie om hem daar te deblokkeren) dan zien wij de optie ook niet. Kun je aangeven hoe en waar je die knop te zien krijgt?
Hallo,

Ik heb m'n een paar dagen terug laten blokkeren. Heb hem weer terug (gelukkig eerlijke mensen op wereld) en zou hem graag willen deblokkeren. Maar kan het nergens vinden bij my t-mobile. Hoe kan ik hem deblokkeren zonder dat ik moet bellen? Bellen gaat namelijk niet 😞

Alvast bedankt
Reputatie 6
@Cindy85

Welkom hier op het Forum!
Fijn dat je jouw simkaart weer terug hebt 🙂 Ik heb deze weer voor je geactiveerd. Veel plezier ermee !
@chris076

Merci! 🙂
Reputatie 6
@Cindy85

S'il vous plait 🙂
Goedemorgen,
Ik heb vannacht mijn toestel (sim) laten blokkeren, omdat ik dacht dat deze gestolen was. Gelukkig had iemand van het personeel hem al gevonden. Hoe kan ik nu mijn sim weer laten deblokkeren?
Thanks alvast!
Goedemorgen Iedereen !!
Ik heb vanmorgenmijn toestel (sim) laten blokkeren, omdat ik dacht dat deze gestolen was. Gelukkig had ik hem gevonden. Hoe kan ik nu mijn sim weer laten deblokkeren?
Thanks alvas Howie
Reputatie 6
Badge +16
@JannekeR & @Howie_b

Allereerst welkom op het forum!

Mooi dat jullie toestel weer terecht is. 😉 Ik zie dat jullie inmiddels telefonisch contact hebben opgenomen met de klantenservice. Zij hebben de simkaart weer voor je geactiveerd.
Hallo,

Ik ben eerder vandaag mijn telefoon kwijt geraakt. Woensdag kan er eventueel op beveiligscamera's bekeken worden wie dit eventueel heeft gedaan.
Ook kan ik mijn telefoon via een friendlocator volgen. Helaas niet op de exacte locatie. Ik heb de telefoon beveiligd met een pincode en een veegcode. Moet ik de simkaart nou laten blokkeren of (nog) niet. Ik ben bang dat ik mijn telefoon helemaal niet meer kan volgen namelijk.
Ik hoor graag uw antwoord.
Reputatie 5
@Mrs. Jones ik zie dat je inmiddels toch hebt besloten om de simkaart te laten blokkeren.

De afweging is hierin aan jou, met een blokkade voorkom je dat iemand kosten op jou rekening kan maken. Je hebt echter wel het risico dat het toestel onvindbaar wordt wanneer je de simkaart blokkeert.

Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden.
Hallo, had gisteren mijn telefoon kwijt geraakt maar heb 'm vandaag gelukkig weer gevonden. Maar had mijn sim gelijk geblokkeerd, nou wil ik het weer opheffen hoe moet ik dat doen?
En ik bel de klantenservice, er wordt gezegd dat het nummer niet in gebruik is..
Reputatie 2
@meltems
Ik heet je welkom op het T-Mobile Forum 🙂
Fijn om te lezen dat je het toestel weer terug hebt gevonden, vast een hele opluchting.
Ik heb bij deze direct de simkaart weer voor je geactiveerd.
Zet nog wel even het toestel uit en aan voor volledige activatie.
Goedemorgen,

Ik heb dezelfde vraag: wie kan mijn simkaart deblokkeren nu ik mijn telefoon heb teruggevonden? Ik heb al een mail gestuurd naar de klantenservice (want bellen kan ik dus niet meer), maar het kan vijf dagen duren voordat deze beantwoord wordt. Hopelijk kan iemand hier me helpen!

Groet,
Bas
Reputatie 5
Ha Bas,

Fijn dat je het toestel weer in je bezit hebt! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de telefonische klantenservice.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!
Dat was schrikken! Mijn toestel verloren in het bos. Na aanvankelijk tevergeefs zoeken de simkaart geblokkeerd, maar inmiddels het toestel toch weer teruggevonden (pfff...).
Nu de simkaart weer deblokkeren. Begrijp ik goed dat ik dat verzoek hier kan doen?
De opluchting zou compleet zijn als de deblokkering geregeld kan worden.
Het toestel zit inmiddels met een touwtje vast.
Reputatie 6
Hallo Nmhh

Fijn om te lezen dat je jouw toestel weer teruggevonden hebt 🙂 Ook zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en dat jouw simkaart weer actief is 🙂

Reageer