Vraag

Deezer

• 22 januari 2016
  • 1 reactie
  • 612 Bekeken

Ik heb een deezer account op mijn telefoon. In de winkel zeiden ze dat mijn man eveneens t mobile klant ook via dit account deezer kan gebruiken. En dat er in totaal 3 toestellen op kunnen. Hoe gaat dit in zijn werk? Want kunnen we dan ook op het zelfde moment deezer gebruiken?

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Keka339,

Welkom op het forum van T-Mobile! Goed dat je je vraag hier stelt.Je kunt maximaal 3 apparaten koppelen aan je Deezer account. Jouw man kan dus ook gebruik maken van Deezer. Het is wel zo dat je niet tegelijk kunt luisteren.

Je kunt de apparaten beheren via jouw Deezeraccount. Op deze site kun je bij vraag 18 lezen hoe je dit doet.

Ik lees wel iets over Deezer Family. Hiermee zou je meerdere accounts kunnen linken aan je Deezer account tegen een relatief kleine meerprijs. Dit is echter nog niet beschikbaar in Nederland. Je man kan natuurlijk wel gewoon Deezer aanzetten bij zijn abonnement via zijn My T-Mobile. Ik heb gezocht op internet of er meer informatie beschikbaar is over wanneer Deezer Family ook in Nederland beschikbaar wordt, maar ik kan hier niets over vinden.

Ik denk dat je man een afweging moet maken of hij Deezer wil gebruiken en of hij eventueel wil wachten op de release van Deezer Family in Nederland. Op de Deezer website lees ik niet dat er plannen zijn om Deezer Family in Nederland beschikbaar te stellen. Ik lees alleen dat het op het moment slechts alleen in Frankrijk beschikbaar is voor enkele providers.

Het zou enerzijds een beetje dubbel zijn om de vaste bundel van Deezer te activeren en dat over twee maanden Deezer Family beschikbaar wordt in Nederland. Het is wel zo dat Deezer Family gericht is, zoals de naam al eigenlijk verklapt, op het gebruik door gezinnen. In gezinnen met drie, vier, vijf gebruikers wordt het al veel aantrekkelijker. Ik lees dat Deezer Family in Frankrijk nu €5 kost.

Ik wil er geen sales-praatje van maken, maar de 'safest bet' zou naar mijn mening zijn om je man Deezer Vast te laten activeren. Deezer Vast is €5,99 per maand. Je hebt dan zekerheid dat je altijd tegen een voordelige prijs gebruik kunt maken van alle premium functies van Deezer. Met een flexibele bundel kun je maandelijks opzeggen maar betaal je €9,99. Op zichzelf een scherpe prijs tegenover het gemak wat je geboden wordt. Als er aanleiding was om te denken dat Deezer Family op korte termijn beschikbaar zou worden dan zou het goedkoper zijn om Deezer Flexibel te activeren en bij beschikbaarheid over te schakelen op Deezer Family. Stel dat Deezer Family over 3 maanden beschikbaar wordt in Nederland dan heb je drie maanden €9,99 betaald. Dat is €4 meer per maand dan dat je man zou doen bij de vaste bundel. Dat is bij elkaar €12. Dat zou betekenen dat je pas na ruim een jaar voordeel hebt van Deezer Family t.o.v. Deezer Vast. Het voordeel van Deezer Vast loopt dus alleen maar op hoe langer Deezer Family uitblijft of misschien wel helemaal niet beschikbaar wordt gesteld in Nederland.

Nogmaals, het is natuurlijk allereerst de vraag of je man Deezer wilt gebruiken of dat het meer als extra wordt gezien als je man ook via Deezer muziek kan luisteren. Op de T-Mobile website kun je alles over Deezer lezen en hoe je dit zelf kunt activeren. Als jij of je man hier vragen over hebt/heeft, stel ze gerust. Ik help jullie graag. Als je man besluit om Deezer te willen activeren kan ik dit ook doen voor hem.

Laat je even weten wat het wordt en als ik jullie ergens bij kan helpen?

Reageer