Beantwoord

Deezer account bestaat niet meer

Ik heb dezer familie...opeens moest ik en mijn hele familie opnieuw inloggen maar het werkt niet. Ik heb meerdere keeren vergeten wachtwood gedaan maar ik heb een nieuwe wachtwoord nooit ontvangen in mijn in-box en ook niet in mijn spam box.

Ik heb het probeert nog een keer to koppelen met mijn t-mobile account en heb een code ontvangen via sms,,,,maar als ik de code invoert kreeg ik de error bericht "invalid code"

Als het laatste stap, heb Ik een nieuwe account met dezelfde e-mail opgezet. Ik had verwacht een error message dat het mag niet omdat de e-mail was al bekend. Ik heb geen error message gekregen en heb nu een nieuwe 30 day trial dezer single account met de e-mail address waar ik eerder een dezer familie abonnement had.

Hoe gaat jullie dit oplossen...ik betaal nu 14,99 per maand voor een service dat werkt niet.:@
icon

Beste antwoord door Bas 13 maart 2018, 15:30

Hey Katie,

Zoals Justin Bieber het in zijn nummer 1-hit omschreef, Sorry! Je wilt natuurlijk zonder problemen van je favoriete muziek genieten.. Ik ben daarom meteen in ons systeem voor je aan de slag gegaan en heb de bundel gereset. Hierdoor heb je een email ontvangen, op het bij ons bekende e-mailadres, met een bevestiging en een stappenplan om je account opnieuw te activeren!

Voor meer informatie over het activeren van je T-Mobile & Deezer Music Voordeelbundel kun je altijd een kijkje nemen op deze pagina! Verder heb ik je een privebericht gestuurd met aanvullende informatie! 😉

Ik hoop dat ik het hiermee naar wens heb opgelost, Katie. Mocht je verder nog vragen hebben, schroom dan niet, we helpen je uiteraard graag. Veel luisterplezier gewenst!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +11
Hey Katie,

Zoals Justin Bieber het in zijn nummer 1-hit omschreef, Sorry! Je wilt natuurlijk zonder problemen van je favoriete muziek genieten.. Ik ben daarom meteen in ons systeem voor je aan de slag gegaan en heb de bundel gereset. Hierdoor heb je een email ontvangen, op het bij ons bekende e-mailadres, met een bevestiging en een stappenplan om je account opnieuw te activeren!

Voor meer informatie over het activeren van je T-Mobile & Deezer Music Voordeelbundel kun je altijd een kijkje nemen op deze pagina! Verder heb ik je een privebericht gestuurd met aanvullende informatie! 😉

Ik hoop dat ik het hiermee naar wens heb opgelost, Katie. Mocht je verder nog vragen hebben, schroom dan niet, we helpen je uiteraard graag. Veel luisterplezier gewenst!

Reageer