Beantwoord

Deezer account kan niet worden geactiveerd

  • 7 juni 2017
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Via tmobile heb ik geprobeerd om een code aan te vragen voor het activeren van mijn deezer account. Na het invullen van mijn tel. nr. krijg ik echter de melding dat mijn abonnement geen deezer premium + heeft. Hoe kan ik mijn deezer account activeren?
icon

Beste antwoord door Sam- 8 juni 2017, 11:52

Hey Gjalma,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier te zien.

Goed dat je hierover contact opneemt. Om deezer te gebruiken moet eerst de Deezer Premium bundel aanstaan. Bij jou is deze nog niet geactiveerd. Je kan 'm zelf activeren via My T-Mobile.

Mocht het activeren van de Deezer bundel niet lukken dan kan je dit bij ons aangeven. Dan zetten wij de bundel voor je aan. 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hey Gjalma,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier te zien.

Goed dat je hierover contact opneemt. Om deezer te gebruiken moet eerst de Deezer Premium bundel aanstaan. Bij jou is deze nog niet geactiveerd. Je kan 'm zelf activeren via My T-Mobile.

Mocht het activeren van de Deezer bundel niet lukken dan kan je dit bij ons aangeven. Dan zetten wij de bundel voor je aan. 😉

Reageer