Beantwoord

Deezer account misbruik

• 22 maart 2021
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Ik zit met het volgende probleem. Er wordt misbruik gemaakt van mijn Deezer account. Als ik muziek aan het luisteren ben wordt ik er telkens uitgegooid en dan krijg ik de melding dat iemand anders al muziek aan het luisteren is. Nu heb ik online ingelogd en heb eventuele apps en toestellen losgekoppeld van mijn Deezer. Op dit moment is dus alleen nog mijn iPhone gekoppeld. Ook heb ik mijn inloggegevens gewijzigd (e-mailadres en wachtwoord) en het probleem blijft optreden. Nu heb ik zelf een test gedaan en kom erachter dat als je via een internetbrowser bent ingelogd, dan wordt dit niet in het Deezer account geregistreerd (deze kan je dus niet op afstandloskoppelen). Ook het wijzigen van de inloggegevens heeft geen invloed op de gebruiker die via een browser ingelogd is. Pas als degene uitlogt die misbruik maakt van mijn account dan kan die niet meer inloggen.

Hoe kan ik dit oplossen? Ik wil graag mijn account weer terug.

icon

Beste antwoord door Gilbert 22 maart 2021, 21:46

Hoi @Jord83 ,

Ik heb even een beetje rondgesnuffeld op de support pagina's van Deezer. Zij geven zelf aan dat wanneer er zelfs na een wachtwoord wijziging nog “suspicious activity” plaats vindt op je account, je dan met hun klantenservice contact op kan nemen. Dat heb ik hier gevonden. 

Je kunt de klantenservice van Deezer bereiken via de opties op deze pagina.

Hopelijk kunnen zij je helpen je account weer terug te krijgen!

-Gilbert

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @Jord83 ,

Ik heb even een beetje rondgesnuffeld op de support pagina's van Deezer. Zij geven zelf aan dat wanneer er zelfs na een wachtwoord wijziging nog “suspicious activity” plaats vindt op je account, je dan met hun klantenservice contact op kan nemen. Dat heb ik hier gevonden. 

Je kunt de klantenservice van Deezer bereiken via de opties op deze pagina.

Hopelijk kunnen zij je helpen je account weer terug te krijgen!

-Gilbert

Reageer