Beantwoord

Deezer code werkt niet

• 24 mei 2017
  • 6 reacties
  • 136 Bekeken

Beste,

Sinds kort heb ik een T-mobile abonnement met deezer inbegrepen. Ik heb geprobeerd dit abonnement te koppen aan mijn deezeraccount, maar wanneer ik de code in deezer zet staat er code niet correct. Ik heb het meerdere malen geprobreert maar de zelfde melding blijft.

Hoe kan ik dit verhelpen?

Groeten,
Stephan
icon

Beste antwoord door Hajar 29 mei 2017, 13:03

Hi Stephan,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je Deezer Vast bundel niet is toegevoegd bij je verlenging. Als je jouw factuur erbij pakt dan zie je dat je er ook niet voor hebt betaald. Ik heb de Deezer bundel nu toegevoegd en vanaf nu kun je er weer gebruik van maken.

Laat je even weten of alles weer naar behoren werkt?
Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb in onderstaande topics vernomen dat dit probleem zich bij meerdere T-mobile klanten voorgedaan heeft, waarbij dit een aantal maanden geleden al begonnen is. Dat er naar gekeken moet worden lijkt mij een feit...

Groeten,
Stephan
Reputatie 4
Hoi StephanH.,

Goed dat je dit aankaart! :)

Wanneer heb je het Deezer abonnement aangeschaft en op wat voor manier? In het systeem zie ik geen Deezer abonnement terug en ook niet op jouw My T-Mobile account. Wat voor Deezer variant wil je graag? Dan kan ik dit alsnog aan jouw account toevoegen. Of maak je nu gebruik van een gratis variant van Deezer en probeer je dat te koppelen?

Ik hoor graag van je!
Beste,

Ik heb mijn nieuwe abonnement op 6 januari aangeschaft. Ik had deezer eerst zelf waarbij ik zelf betaalde voor deze dienst, maar nu mijn nieuwe abonnement is ingegaan wilde ik mijn eigen account aan mijn abonnement koppelen. Ik betaal hier maandelijks voor aangezien dit in mijn contract staat.
Ik heb volgens de bon "deezer premium + vast".

Ik kan niet begrijpen dat het systeem geen deezer account kan vinden...

Groeten,
Stephan
Reputatie 7
Badge +20
Hi Stephan,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je Deezer Vast bundel niet is toegevoegd bij je verlenging. Als je jouw factuur erbij pakt dan zie je dat je er ook niet voor hebt betaald. Ik heb de Deezer bundel nu toegevoegd en vanaf nu kun je er weer gebruik van maken.

Laat je even weten of alles weer naar behoren werkt?
Hi Hajar,

Dank voor het oplossen, alles werkt naar behoren.

Groeten,
Stephan
Reputatie 7
Badge +20
Hi Stephan,

Super dat het weer werkt. Ik wens je veel muziekplezier! :8

Reageer