Vraag

Deezer download verwijderen

• 15 oktober 2016
  • 9 reacties
  • 2190 Bekeken

Hoe kan ik muziek die ik eerder gedownload heb van deezer weer van m'n telefoon verwijderen ? Ik heb inmiddels van alle playlists het vinkje download uitgezet maar toch neemt deezer nog 3,6 GB in beslag.

9 reacties

Hi Steef11,
Welkom op de forum van T-Mobile :)

Ik weet niet zeker, maar zou deze informatie je verder kunnen helpen?
http://support.deezer.com/hc/nl/articles/201190842-Hoe-verwijder-ik-een-track-uit-mijn-afspeellijst-

Heb zelf jammer genoeg geen Deezer, maar kwam dit wel tegen op internet. Misschien helpt het je en anders is er vast iemand die er wat meer over weet.

Succes!!
Thnx maar deze had ik al gezien, ik wil ook geen playlists verwijderen ik wil ze alleen uit het geheugen van m'n telefoon verwijderen omdat het streamen nu geen mb's meer kost
Oké, jammer dat ik je niet verder kan helpen.
Hopen dat er iemand is die ook klant is bij Deezer en hier wel antwoord op kan geven.

Succes en goed weekend!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Steef11,

Dat is inderdaad erg handig aan Datavrije Muziek! :D

Maak je gebruik van de Deezer app? Als je daar naar 'Mijn Muziek' en vervolgens 'Gedownload' gaat, krijg je een overzicht van de muziek die je hebt gedownload. Als je dan op de puntjes klikt en het nummer/album verwijdert uit je downloads, dan zou het weer vrije ruimte moeten opleveren.

Kun je laten weten of dit gelukt is met deze suggestie? Ik hoop van wel, maar anders helpen we je graag verder!
Dat had ik idd al gedaan en de complete albums die ik had gedownload zijn daarmee wel verdwenen.

Maar nu moet er nog ergens 2,2 gb aan losse nummers staan van zelf samengestelde playlists maar die kan ik nergens vinden.
@Steef11

Weet niet of het mogelijk is, maar misschien is het een idee om de hele app eraf te gooien en dan weer opnieuw te installeren? Heb zelf geen Deezer hoor, dus ik weet niet of je daar dan instellingen mee delete. Maar misschien is het een oplossing, had zoiets bij Spotify ook en bij het opnieuw installeren van de app was ik alles kwijt (wat ik natuurlijk wilde).

Misschien dat deze suggestie lukt? (is wel drastisch maar wie weet)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Steef11,

Dankjewel voor je reactie. Alle nummer zouden gewoon bij downloads moeten staan. Staan ze daar niet tussen? Zou je eens de app kunnen verwijderen en opnieuw downloaden? Dit lost vaak dit soort problemen op.

Laat je mij weten of het hiermee is gelukt?
Hoi Steef11,
Ik weet niet of je probleem al is opgelost, maar ik heb even de bijgevoegde afbeelding gemaakt om uit te leggen hoe je jouw Deezer nummers kunt verwijderen. Het heeft te maken met de Smart Cache. Hierin worden nummers opgeslagen die je vaak luistert, als je veel én lange playlists hebt loopt je telefoongeheugen snel vol. Om dit te beperken kun je ook instellen hoeveel Deezer maximaal kan gebruiken voor de Smart Cache. Ook kun je alle data die Deezer op je telefoon heeft staan verwijderen (stap 4).

Succes en als het gelukt is, zou je me het dan willen laten weten?
Tim
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tim,

Wat tof dat je jouw oplossing met Steef11 en met ons deelt! Ik hoop dat het helpt bij het oplossen van het probleem. Bedankt!

Heb je je trouwens al voorgesteld in het voorstel topic? We vinden het leuk om je te leren kennen! Hopelijk tot snel op het forum 😃

Reageer