Beantwoord

Deezer familie profiel aanmaken

Ik heb onlangs mijn Deezer Flex abonnement veranderd naar Deezer Familie. Ik weet alleen niet hoe ik mijn vrouw en kinderen koppel.

icon

Beste antwoord door CrisTien 16 mei 2020, 11:36

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mennowessel 

Met Deezer Family kan je tot 5 extra profielen aanmaken, lees hier hoe dat precies moet :

https://support.deezer.com/hc/nl/articles/206096891

Hier vind je nog wat nuttige informatie over Deezer Family

Dank maar mijn familieleden hebben al een account. Ik kan hun account niet koppelen. Moeten zij dan Deezer opnieuw installeren? Als ik een hun profiel aanmaak, hoe kunnen zij dan muziek luisteren?

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @mennowessel Samen en apart muziek luisteren 👂🏻 hoe gezellig is dat🤣

Kijk even of Hier de oplossing bij staat.

Hopelijk lukt het zo en anders hoop ik dat je nog een berichtje achter laat.

Veel succes en fijn weekend.

Bedankt maar heb ik niks aan. Ik wil weten hoe de profielen op de telefoons van mijn familieleden komen zodat ze het zelf kunnen beheren en dus zelf nummers aan hun playlist kunnen toevoegen. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mennowessel 

Bij Deezer Family is er één hoofd gebruiker waaronder je 5 andere profielen kunt aanmaken.

Een ander account in een profiel onder de hoofd gebruiker aanmaken kan dus denk ik niet, de aangemaakte profielen zijn een soort van sub accounts waarbij de hoofd account de beheerder is.

Oké maar hoe komen die profielen dan op de toestellen van mijn familieleden? Moet ik Deezer op hun toestellen zetten en dan inloggen met mijn account?

Reputatie 7
Badge +15

@mennowessel

Alle Deezer Familie profielen beschikken over dezelfde aanmeldgegevens, zodra je bent ingelogd op de masteraccount kun je onder instelling of in de app overschakelen naar je profiel.

Reputatie 7
Badge +20
Reputatie 7
Badge +20

@mennowessel  Jij dient deze dus eerst zelf de profielen aan te maken binnen jouw masteraccount, waarna de anderen het kunnen gebruiken op hun apparaten Via de app of site. 

Snap het. Wat ik nu weet is dat ik kennelijk op alle telefoons van mijn gezinsleden met mijn account moet inloggen. Dat betekent dus dat zij alle muziek kwijt zijn en alles er opnieuw op moeten zetten. 

Reageer