Beantwoord

Deezer onbeperkt vol tarief en niet maandelijks opzegbaar

• 3 april 2016
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Beste lezer,

Ik heb mijn abonnement bij T-mobile verlengt online en ben vervolgens naar de T-mobile shop geweest.
Hier vroegen ze mij of ik gebruik maakte van Spotify, en of ik interesse in een soort dezelfde app maar dan goedkoper (nu namelijk voor €6,= ongeveer)
Toen ik haar vroeg of dit maandelijks opzegbaar was, antwoordde zij dat dit het geval was.

leek mij het proberen waard voor dit geld.

Nu heb ik de app een paar keer gebruikt en ik vind hem absoluut niet hetzelfde als Spotify, de enige manier om zelf offline muziek te luisteren is om zelf een playlist te maken.
Spotify is daarentegen veel sneller, en gebruiksvriendelijker.
Kortom, ik wil er vanaf, zonde van mijn geld als ik hem niet gebruik.

Maar dan het volgende, online kan ik hem niet opzeggen.
Lees ik prompt ook nog eens dat hij doorloopt tot het einde van mijn contract.
En zie ik in mijn bundel informatie ook nog eens staan dat ik de volle €9,99 betaal.

Ik zie uw reactie en of oplossing graag tegemoet.

Overigens ben ik verder tevreden met T-mobile, dit is de eerste keer dat er zich iets voordoet.

Mvg. Mandy Thijssen
icon

Beste antwoord door Amy 4 april 2016, 14:10

Hey Mandy,

Leuk dat je lid bent geworden op het forum!

Jammer om te zien dat Deezer je tegen valt! Het is natuurlijk erg vervelend dat je niet goed geïnformeerd bent hierover in de T-Shop. Je maakt nu namelijk gebruik van het Altijd Muziek Voordeel-prijsplan. Dit is een andere naam voor het Startabonnement in het Stel Samen & Stel Bij Prijsplan. Omdat Deezer hier vast bij inbegrepen is krijg je hier wel €4,- korting voor. Deze trekken we af van het Altijd Muziek Voordeel-prijsplan in plaats van van Deezer, dit kan voor enige verwarring zorgen maar je ontvangt dus wel echt korting voor Deezer.

Omdat het nogal vervelend is dat dit niet duidelijk besproken is in de T-Shop heb ik je een privébericht gestuurd met wat meer informatie. Verder ben ik blij om te lezen dat je verder wel tevreden met ons bent! Hopelijk kunnen we deze hobbel ook snel weer gladstrijken! 🙂

Ik zie je reactie graag tegemoet.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Mandy,

Leuk dat je lid bent geworden op het forum!

Jammer om te zien dat Deezer je tegen valt! Het is natuurlijk erg vervelend dat je niet goed geïnformeerd bent hierover in de T-Shop. Je maakt nu namelijk gebruik van het Altijd Muziek Voordeel-prijsplan. Dit is een andere naam voor het Startabonnement in het Stel Samen & Stel Bij Prijsplan. Omdat Deezer hier vast bij inbegrepen is krijg je hier wel €4,- korting voor. Deze trekken we af van het Altijd Muziek Voordeel-prijsplan in plaats van van Deezer, dit kan voor enige verwarring zorgen maar je ontvangt dus wel echt korting voor Deezer.

Omdat het nogal vervelend is dat dit niet duidelijk besproken is in de T-Shop heb ik je een privébericht gestuurd met wat meer informatie. Verder ben ik blij om te lezen dat je verder wel tevreden met ons bent! Hopelijk kunnen we deze hobbel ook snel weer gladstrijken! 🙂

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Reageer