Beantwoord

Deezer Premium doet de laatste tijd raar. Vaak maar 30 seconden van een nummer.

Beste T-Mobile,

Deezer Premium doet de laatste tijd raar. Ikkrijg de laatste tijd vaak maar 30 seconden van een nummer. Dan deïnstalleerde ik hem weer en installeerde ik hem weer en dan deed ie het vaak. Maar ben er nu wel klaar mee, want ik heb ook veel gedownloade muziek, die ik dan steeds opnieuw moet downloaden. Bovendien blijft ie nu steeds maar die 30 seconden afspelen, ook na herinstallatie. Hoe is dit toch mogelijk? Las op internet dat meer mensen er last van hebben, dus het zal iets softwarematigs zijn, maar wat? Heb al Deezer vanaf de begintijd ongeveer en pas de laatste vijf/zes maanden speelt dit.

Wat is hier aan te doen? Heb al veel geprobeerd, maar ben er nu wel klaar mee. Wil gewoon dat ie het doet.

Mvg Snijdt
icon

Beste antwoord door Snijdt 15 maart 2019, 15:20

Hi David,

Deezer in combinatie met Google Chromecast Audio is geen gouden combinatie is gebleken. Dit heeft het probleem veroorzaakt, ook al stop je met het gebruik van Chromecast, dan blijft ie dit doen. Afmelden via de app en dan weer opnieuw aanmelden is de oplossing. Helaas moet je al je downloads dan ook weer opnieuw downloaden.

Mvg Snijdt

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Snijdt,

Niet erg handig, dat de nummers steeds worden afgekapt, daar word je niet blij van!

Heb je dit probleem ook via de webversie of alleen via de Deezer app? Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt, maar wellicht kun je via een ander apparaat de applicatie proberen. Dan kunnen we nagaan of het wellicht in de combinatie van jouw telefoon en Deezer zit.

Je kunt anders ook alvast even contact opnemen met Deezer, om na te gaan of zij misschien al achter de oorzaak zijn en een oplossing voor je hebben.

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, Snijdt!
Hi David,

Hij doet t bij alle apps en alle apparaten. Ook via deezer.nl. Maar ik stel de vraag ook even aan Der zee. Thnx.

Ik laat t weten.

Mvg
Hi David,

Deezer in combinatie met Google Chromecast Audio is geen gouden combinatie is gebleken. Dit heeft het probleem veroorzaakt, ook al stop je met het gebruik van Chromecast, dan blijft ie dit doen. Afmelden via de app en dan weer opnieuw aanmelden is de oplossing. Helaas moet je al je downloads dan ook weer opnieuw downloaden.

Mvg Snijdt
Reputatie 7
Badge +20
Hey Snijdt,

Dat is vast een flink werk geweest?! Bedankt dat je jouw oplossing nog even bij ons kwam delen! Hopelijk hebben anderen hier ook nog wat aan.

Fijn weekend alvast!
Duurde inderdaad even voordat we hier achter waren gekomen. Ook omdat hij dit ook bleef doen als ie niet gebruik maakte van de chromecast. Dat was de achilleshiel.

Jij ook een fijn weekend.

Reageer