Beantwoord

Deezer radio station

• 12 juni 2019
  • 4 reacties
  • 579 Bekeken

Ik kwam er net achter dat als ik de deezer app een radio station selecteer het verbruik hiervan gewoon van mijn mb 's afgaat terwijl dit niet zo is als ik gewoon muziek selecteer via dezelfde deezer app ..
Ik heb een 10 gb abonnement dus in principe zou streamen niet van mijn tegoed af moeten gaan .
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 juni 2019, 16:05

Hoi @Castenango,

Ik heb het voor de zekerheid nog eventjes voor je nagevraagd!

Het klopt inderdaad dat de MB's voor het luisteren naar de radio van jouw gewone bundel afgaan. De Radio by Deezer is namelijk geen onderdeel van Datavrije Muziek.

Hopelijk verklaart dat de boel! Gewone muziek kun je natuurlijk wel lekker datavrij blijven streamen. 😄
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Castenango,

Wij kunnen vanwege de privacy wet niet inzien waar je MB's aan op gaan. Ervaar je dit alleen als je de radio app gebruikt? Kun je ook andere streamingsdiensten testen op te zien of dat ook van je eigen databundel afgaat? Het kan goed zijn dat we geen overeenkomst hebben met die radio dienst waardoor je dat dus niet datavrij kan streamen. Ik hoor graag van je zodat we er samen naar kunnen kijken!
Goedenavond,
Het gaat dus over een en dezelfde app( de deezer app )
In de deezer app kan je dus ook radiostations selecteren .. die gaan dus van mijn tegoed af .
En als ik dus gewoon muziek kies in dezelfde deezer app gaat het niet van mijn tegoed af .
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Castenango,

Ik heb het voor de zekerheid nog eventjes voor je nagevraagd!

Het klopt inderdaad dat de MB's voor het luisteren naar de radio van jouw gewone bundel afgaan. De Radio by Deezer is namelijk geen onderdeel van Datavrije Muziek.

Hopelijk verklaart dat de boel! Gewone muziek kun je natuurlijk wel lekker datavrij blijven streamen. 😄
Ok dat verklaart het inderdaad ..
Ik vind het wel misleidend op deze manier .

In ieder geval bedankt

Reageer