Beantwoord

Deezer werkt niet.

• 16 maart 2018
  • 1 reactie
  • 180 Bekeken

Sinds ik een nieuwe telefoon heb en mijn abbo heb verlengd, kan ik niet meer op deezer Premium komen. Terwijl ik daar wel voor betaal. Als ik inlog, zegt deezer dat ik geen abbo daar heb.
Als ik via de T-Mobile link probeer in te loggen met m'n telefoon nummer, dan is het constant foutieve code.
icon

Beste antwoord door David 17 maart 2018, 15:31

Hoi Timo1989,

Had je het registreren al opnieuw uitgevoerd? Na een verlenging moet dit namelijk opnieuw gebeuren, omdat Deezer je dan even niet meer herkent als abonnee. Je moet dan deze stappen doorlopen om jouw account opnieuw te registreren bij Deezer. Daarna zou het moeten werken! De code wordt niet altijd direct gepakt, maar dat is een kwestie van geduld. Deezer heeft het altijd wat lastig om alle veranderingen direct te verwerken! ;)

Hopelijk lukt het, zodat je snel weer naar jouw favoriete muziek kunt luisteren!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Timo1989,

Had je het registreren al opnieuw uitgevoerd? Na een verlenging moet dit namelijk opnieuw gebeuren, omdat Deezer je dan even niet meer herkent als abonnee. Je moet dan deze stappen doorlopen om jouw account opnieuw te registreren bij Deezer. Daarna zou het moeten werken! De code wordt niet altijd direct gepakt, maar dat is een kwestie van geduld. Deezer heeft het altijd wat lastig om alle veranderingen direct te verwerken! ;)

Hopelijk lukt het, zodat je snel weer naar jouw favoriete muziek kunt luisteren!

Reageer