Vraag

Digitaal contract T-Mobile

• 8 januari 2016
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Kan iemand mij het digitale contract volledig sturen via de mail?
Dank u wel.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Fatmaacer1,

Allereerst van harte welkom op het forum! Leuk om je hier te zien. :)

Goed dat je dit bij ons aangeeft. Het is helaas niet mogelijk om het contract per e-mail op te sturen. We kunnen je contract wel per post verzenden, dit heb ik dan ook gelijk gedaan. Jouw contract wordt maandag per post verzonden, dus krijg je jouw contract in de loop van de aankomende week binnen.

Mag ik vragen waarom je jouw contract wilt hebben? Mocht je doelen op het aankoopbewijs van je toestel in verband met een reparatie dan kan je dit bij ons aangeven. Dan gaan wij op zoek naar je aankoopbewijs.

Als je nog vragen of verzoeken hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder.
Ik heb het contract nodig en inderdaad het aankoopbewijs!
Dank u wel.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Fatmaacer1,

Ik zie dat je het abonnement in de T-Shop hebt afgesloten. De kassabon van de T-Mobile Shop waar het contract is afgesloten geldt als aankoopbewijs. Je kunt, tot 6 maanden na aankoop, een kopie van de kassabon opvragen in de bewuste T-Shop. Het contract is in ieder geval wel naar je onderweg. Helaas kunnen wij de kassabon niet aan je verstrekken.

Wil je het laten weten als je nog vragen hebt of als we nog iets voor je kunnen doen? We helpen je natuurlijk graag! :)

Reageer