Vraag

Digitale Televisie

• 29 februari 2012
  • 1 reactie
  • 221 Bekeken

Ik heb via T/mobile een abonnement voor mijn internet en digitale tv.

In het begin deed mijn digitale tv (C+ module)voor 2 dagen maar, en sinds dien krijg ik vervormd signaal te zien.
Ik heb al paar keer gebeld naar de klantenservice of zij mij een digitale ontvanger kunnen sturen, ze hebben me toen aangeraden om met mijn tv leverancier te bellen of het probleem niet aan de firmware ligt.
Een medewerker zei zelfs dat wanneer mijn probleem niet wordt verholpen dat ik terug moest bellen, dat er misschien iets geregeld wordt.
Heb dat toen gedaan, maar die sturen mij weer door naar mijn tv leverancier, en die sturen mij weer door naar T-Mobile. Dat de probleem aan C~module ligt en zo wordt ik nu van ene maatschappij naar de andere gestuurd.
en mijn probleem wordt nog steeds niet verholpen, ik kijk nu al 22 dagen geen tv meer.
Is het mogelijk wanneer T-Mobile mijn abonnement kosten incasseert, dat ik het kan terug draaien en alleen betaal wat ik ontvang.

1 reactie

@Hatasu
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zou je graag willen helpen met dit probleem alleen gaat mij dat niet lukken. Hiervoor moet je echt bij Online zijn.

Reageer