Beantwoord

Dit nummer is niet in gebruik, de verbinding wordt nu verbroken.

• 8 april 2019
  • 3 reacties
  • 4127 Bekeken

Hi,

Ik probeer al een 1 week iemand te bereiken op een 06 nummer. Maar krijg gelijk een melding dat het nummer niet in gebruik is en dat de verbinding wordt verbroken. Zonder voicemail. Moet ik er vanuit gaan dat de persoon in kwestie niet telefonisch bereikbaar is of een nieuw nummer heeft?
icon

Beste antwoord door CrisTien 8 april 2019, 13:19

Beste @nono85 Lastig. Het kan inderdaad zo zijn dat er een nieuw nummer is, of die persoon heeft zijn gsm uitstaan, of ze hebben jouw nummer geblokkeerd.

Gr. en fijne zonnige dag.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @nono85 Lastig. Het kan inderdaad zo zijn dat er een nieuw nummer is, of die persoon heeft zijn gsm uitstaan, of ze hebben jouw nummer geblokkeerd.

Hi Cristien,

Bedankt voor je reactie 😊. Ja is idd lastig. App wordt wel ontvangen. Ik ben niet geblokkeerd want als ik met een andere nummer bel dan is het nummer ook niet bereikbaar. Als een gsm uitstaat dan krijg je volgens mij altijd een voicemail? Als er een nieuw nummer is kan diegene nog met oude nummer whatsappen?

Gr
Reputatie 7
Badge +20
@nono85 Volgens mij kan je alleen met je huidige tel.nummer whatsappen.
je hebt altijd een werkend mobiel nummer nodig.

Reageer