Doorschakelen

• 1 november 2009
  • 13 reacties
  • 11487 Bekeken

Reputatie 2
Hoe schakel ik mijn T-Mobile mobiele nummer naar mijn andere nummer die de extensie heeft (bijv. 010-1234567 ext 123)?

Ik heb *21*0101234567123# geprobeerd maar de automatische response van het systeem pakt mijn extensie niet.

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 6
Probeer het eens zo: **21*telefoonnummer# [beltoets]

Houd wel rekening met de kosten:

Wat kost Doorschakelen?
De dienst Doorschakelen is gratis. Je betaalt alleen voor het `gesprek` van je eigen telefoon naar het telefoonnummer waarnaar je hebt doorgeschakeld. Je betaalt hiervoor hetzelfde tarief als je normaal zou betalen om van je mobiel naar dat telefoonnummer te bellen.
Degene die naar jouw telefoon(nummer) belt, betaalt het normale tarief voor bellen naar een mobiel nummer.
Reputatie 2
Ik begrijp dat dit minuten kost maar gaan deze minuten van het beltegoed af of moet dit apart worden betaald in mijn geval a 0,25 cent per minuut ?
Ik schakel nooit door en als het afgeboekt word van mijn belbundel zou ik er geen probleem mee hebben als ik het extra moet betalen is het minder .
Reputatie 6
Mijn ervaring is dat bij een Relax abonnement in het verleden de kosten van een doorschakeling gewoon binnen de bundel vielen. Uit het stukje 'Wat kost doorschakelen' maak ik op dat dit nog steeds het geval is. Ik kan het helaas niet terugvinden in de prijslijst zelf.
Reputatie 2
**21*telefoonnummer# [beltoets] werkt niet.
Reputatie 2
Hallo hopelijk kan iemand me helpen.
Ik heb momenteel 2 abbonementen en vind het vervelend met 2 telefoons te lopen.
Wat ik heb gedaan is dus mijn ene nummer doorschakelen naar me andere zodat daar mijn oproepen op binnen komen.
Mijn vraag is;
Zijn hier kosten aan verbonden?
Zo ja, welke kosten/hoe reken ik dat uit?

Overigens vroeg ik me af of SMSjes ook kunnen worden doorgeschakeld.
Bedankt. 🙂
@Salta

Alle inkomende oproepen (behalve SMS) kunnen worden doorgeschakeld naar een ander telefoonnummer of naar de voicemail.

Kosten

De dienst Doorschakelen is gratis. Het doorschakelen naar de Voicemail is gratis als de klant in Nederland is. Doorgeschakelde gesprekken worden verder op de volgende manier gefactureerd:

De persoon door wie de klant gebeld wordt, betaalt het gesprek naar het GSM toestel van de klant;
De klant betaalt het gesprek van zijn GSM toestel naar het nummer waarnaar hij zijn toestel heeft doorgeschakeld.

Voorbeelden

A belt B, en B heeft zijn nummer doorgeschakeld naar C:

A betaalt het gesprek van A naar B en B betaalt het gesprek van B naar C.
Reputatie 2
Weet iemand hoe je een mobielnummer kan doorlocken naar een ander mobiel nummer?? Geldt dat sterretje 21 hier ook maar dan ook weet ik het niet meer.
Reputatie 6
Alle oproepen doorschakelen: **21*telefoonnummer# [beltoets]

Houd wel rekening met de kosten:
Wat kost Doorschakelen?

De dienst Doorschakelen is gratis. Je betaalt alleen voor het `gesprek` van je eigen telefoon naar het telefoonnummer waarnaar je hebt doorgeschakeld. Je betaalt hiervoor hetzelfde tarief als je normaal zou betalen om van je mobiel naar dat telefoonnummer te bellen.

Degene die naar jouw telefoon(nummer) belt, betaalt het normale tarief voor bellen naar een mobiel nummer.
Reputatie 6
Badge +9
Heb gezocht maar kan het niet vinden.
Hoe aktiveer je doorschakelen naar een ander nummer en hoe zet je het weer uit?

Alvast bedankt

Gr,
CENTAUR
Reputatie 6
Badge +9
Thanks C1ndy, maar hoe zet ik hem weer uit?
##21# ?

De klantenservice zegt doorschakelen :
**61*316.........#
En uit ##61#

Hoop dat jij het weet, klantenservice heeft heel lang moeten zoeken.
Maar die kwamen met de 61 versie.

Thanks alvast
Gr
CENTAUR
Reputatie 6
Badge +9
schopje omhoog..iemand ?
Reputatie 2
hoe kan ik online mijn inkomende oproepen doorschakelen???
Reputatie 6
Badge +9
**21*telefoonnummer# (bel toets)

##21# (bel toets) is om uit te schakelen