Beantwoord

Doorschakelen faalt T-mobile

• 7 januari 2020
  • 10 reacties
  • 453 Bekeken

Doorschakelen heeft jarenlang goed gewerkt aantal keren per week en nu lukt dat niet meer , krijg als reactie "Oproepen doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code" opnieuw telefoon opgestart en zelfs ook met een andere telefoon geprobeerd maar dat werkt ook niet. Graag een oplossing. Alle belcodes ook al geprobeerd. 

Daarnaast krijg ik de oude doorschakeling niet verwijderd, het lijkt wel of die ingebakken zit.

icon

Beste antwoord door Evy 8 januari 2020, 14:13

Hi @duifpost 

Ik kijk graag met je mee! Dat is inderdaad apart dat het ineens niet meer lukt. Je verwijdert alle doodschakelingen in één keer met code: ##002#. Heb je dit al uitgevoerd? Vervolgens kun je (een van de) de volgende codes gebruiken om de doorschakeling opnieuw in te stellen; 

Doorschakelen bij geen gehoor**61*telefoonnr# (uitzetten = ##61#)
Doorschakelen bij geen bereik**62*telefoonnr# (uitzetten = ##62#)
Doorschakelen bij in gesprek**67*telefoonnr# (uitzetten = ##67#)
Altijd doorschakelen**21*telefoonnr# (uitzetten = ##21#)

Laat je even weten of dit het probleem oplost? Mocht dat niet het geval zijn, laat het mij dan weten! 

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hi @duifpost 

Ik kijk graag met je mee! Dat is inderdaad apart dat het ineens niet meer lukt. Je verwijdert alle doodschakelingen in één keer met code: ##002#. Heb je dit al uitgevoerd? Vervolgens kun je (een van de) de volgende codes gebruiken om de doorschakeling opnieuw in te stellen; 

Doorschakelen bij geen gehoor**61*telefoonnr# (uitzetten = ##61#)
Doorschakelen bij geen bereik**62*telefoonnr# (uitzetten = ##62#)
Doorschakelen bij in gesprek**67*telefoonnr# (uitzetten = ##67#)
Altijd doorschakelen**21*telefoonnr# (uitzetten = ##21#)

Laat je even weten of dit het probleem oplost? Mocht dat niet het geval zijn, laat het mij dan weten! 

Hey Evy,

De codes die je opschrijft heb ik al geprobeerd zonder resultaat. Ik denk dat er even iemand naar moet kijken. Hoor graag hoe en wanneer het opgelost wordt.

Mvg

Reputatie 7
Badge +20

Hi @duifpost 

Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je het over een paar uur weer kunnen proberen? Ik ben benieuwd of het dan goed gaat. 

Beste Hadjar,

Ik stuit op dezelfde issue als hierboven vermeld. Kan jij een blik werpen? Alvast bedankt!

Reputatie 6
Badge +4

Hi @dbel 

Ik help je graag verder! In ons systeem staat alles goed, het zou dus moeten werken. zou je het volgende eens kunnen proberen? Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets. 

• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)

Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#) Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.

Laat je even weten of het is gelukt? :smile:

Bedankt als ik enkel mijn 06nummer invoer krijg ik de foutmelding. Nadat ik +31 ervoor plaatste werkte het wel. Dus **21*+316...#.

Thanks

Dag! Ik krijg mijn doorschakeling er ook niet uit en heb alle bovenstaande opties geprobeerd. Kunnen jullie kijken of er ergens een instelling niet goed staat?

alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

@migchiel 

Ik heb zojuist even een aanpassing doorgevoerd op jouw aansluiting. Zou je het met bovenstaande instructies nog eens kunnen proberen? Als het nog niet lukt, laat dan even weten of je een foutmelding krijgt of wat er precies verkeerd gaat. Dan helpen we je vanaf daar weer verder! 

Ha David, dank voor je reactie. De doorschakeling is eruit, dank je wel!

Reputatie 7
Badge +20

Goed nieuws! Graag gedaan en een goed weekend!

Reageer