Beantwoord

Doorschakelen, kosten aan verbonden?

  • 17 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 1654 Bekeken

Mijn telefoon is defect, ik wil m'n nummer, t-mobile particulier abonnement met onbeperkt bellen, tijdelijk doorschakelen naar m'n zakelijk nummer ( ook abo met onbeperkt bellen, alleen van een andere provider )
Mijn vraag is;
Zijn hier kosten aan verbonden?
icon

Beste antwoord door Sam- 19 augustus 2016, 11:20

Hey Inga,

Welkom op het forum!

Wat balen zeg. Wat is er precies met je toestel gebeurd? Is een reparatie geen optie meer?

Aan het doorschakelen zelf zitten geen kosten verbonden. Wanneer iemand jou belt dan kost het de bellende persoon beltegoed of belminuten. Wanneer jouw toestel is doorgeschakeld dan gaan worden er bij jou belminuten in mindering gebracht om het gesprek door te zetten naar je zakelijke nummer. Aangezien jij onbeperkt kan bellen maakt dit dus niets uit.

Uitleg over hoe je kan doorschakelen vind je op onze website. Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden. We helpen je graag verder. 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hey Inga,

Welkom op het forum!

Wat balen zeg. Wat is er precies met je toestel gebeurd? Is een reparatie geen optie meer?

Aan het doorschakelen zelf zitten geen kosten verbonden. Wanneer iemand jou belt dan kost het de bellende persoon beltegoed of belminuten. Wanneer jouw toestel is doorgeschakeld dan gaan worden er bij jou belminuten in mindering gebracht om het gesprek door te zetten naar je zakelijke nummer. Aangezien jij onbeperkt kan bellen maakt dit dus niets uit.

Uitleg over hoe je kan doorschakelen vind je op onze website. Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden. We helpen je graag verder. 😉

Reageer