Beantwoord

Doorschakelen lukt niet

  • 13 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 166 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 2 reacties
Het lukt niet meer om de doorschakeling aan te passen of uit te zetten (zakelijk nummer). Gisteren gebeld met helpdesk, wordt aan gewerkt, zegt men. Intussen zou het wel mogelijk moeten zijn via het accountmenu > Abonnement & instellingen > Nummer doorschakelen. Geprobeerd maar mooi niet! Ik krijg de melding
"Je kunt hier geen doorschakeling instellen, omdat dit voor jouw bedrijf op een andere manier is geregeld.
Voor meer informatie over doorschakelingen, neem contact op met je telecombeheerder".

Hoe nu verder? Ik lees in diverse topics dat dit al een maand speelt! 😝
icon

Beste antwoord door eric_2 13 augustus 2019, 12:22

Als er additionele diensten aan jouw nummer zijn gekoppeld door je bedrijf, bijvoorbeeld een vorm van vast/mobiel integratie, dan kan het inderdaad zou zijn dat je niet meer in de app een doorschakeling kunt maken. Vraag dus aan je telecombeheerder hoe dat zit. Die kan vanuit het bedrijf ook de zakelijke servicedesk van T-mobile raadplegen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Als er additionele diensten aan jouw nummer zijn gekoppeld door je bedrijf, bijvoorbeeld een vorm van vast/mobiel integratie, dan kan het inderdaad zou zijn dat je niet meer in de app een doorschakeling kunt maken. Vraag dus aan je telecombeheerder hoe dat zit. Die kan vanuit het bedrijf ook de zakelijke servicedesk van T-mobile raadplegen.

Reageer