Beantwoord

Doorschakelen met voorwaarden actief

• 15 maart 2018
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

vanaf dat de nieuwe sim erin zit is het bijna onmogenlijk om te bellen, iedere keer bovenstaande boodschap ook als ik naar mn andere toestel bel dat op mijn tafel ligt, de reden dat ik amper opwaardeer nog meer als 13 euro te besteden , voel me ondertussen wel genomen, sim ook in andere toestellen geprobeerd heb er 6, deze werken . hoe lossen we dit op ##002# werkt niet , ik krijg gewoon n in gesprekstoon. ook fb instellingen geprobeerd is dus 100% zeker sim
icon

Beste antwoord door Hajar 15 maart 2018, 15:25

Hi Johan,

Wat vreemd dat je niet kan bellen. Je geeft aan dat je simkaart wel goed werkt in 6 andere toestellen dus het lijkt erop dat het probleem bij het ene toestel ligt. In welk toestel werkt het niet? Zou je dat toestel terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen? Ik hoor graag welk toestel zodat ik je verder kan helpen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Johan,

Wat vreemd dat je niet kan bellen. Je geeft aan dat je simkaart wel goed werkt in 6 andere toestellen dus het lijkt erop dat het probleem bij het ene toestel ligt. In welk toestel werkt het niet? Zou je dat toestel terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen? Ik hoor graag welk toestel zodat ik je verder kan helpen.

Reageer