Beantwoord

doorschakelen stopzetten

  • 19 maart 2021
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Ik probeer de doorschakeling van mijn mobiele nummer naar het nummer van mijn man stop te zetten. Na 4 telefoontjes naar de klantenservice zonder oplossing, vraag ik hier een oplossing. Kom niet met het bekend rijtje codes, want dat werkt niet. Ik krijg steeds het bericht: verbindingsprobleem of ongeldige MMI code 804.. 

Ik wacht op uw antwoord.

 

icon

Beste antwoord door Hajar 20 maart 2021, 12:53

Hi @Groenrijkj 

Je bent momenteel niet ingelogd met je My T-Mobile en dus heb ik geen toegang tot je gegevens. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, klantnummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Groenrijkj 

Je bent momenteel niet ingelogd met je My T-Mobile en dus heb ik geen toegang tot je gegevens. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, klantnummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Dag Hajar,

Ik heb geen abonnement, maar een prepaid telefoon. Het lijkt me dat allerlei persoonlijke gegevens dan niet nodig zijn. Ik zie in chats van andere personen, dat dit een veel voorkomend probleem is bij T-mobile. Me dunkt, dan is er inmiddels toch wel een oplossing voorhanden. Ik hoor het graag

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Groenrijkj 

Om je verder te helpen heb ik wel je gegevens nodig. Zonder je mobiele nummer kunnen we ook niet achterhalen waar het probleem ligt, want met de codes zou doorschakelen wel moeten werken. Dus als je mij een privébericht kan sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en volledige adres (mits je die hebt toegevoegd aan je account) dan kan ik dit doorzetten naar de specialisten. Zij gaan dit verder onderzoeken en dan kun je binnen 7 werkdagen een terugkoppeling verwachten. 

Ik hoor graag van je. 

Reageer