Beantwoord

Doorschakelen werkt telefoon werkt niet

  • 23 juni 2020
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

Beste,

 

Op mijn zakelijke telefoon werkt het doorschakelen niet.
De opties die jullie in het forum her en der al geven heb ik geprobeerd.
Ook alle codes.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Geen resultaat.
Krijg steeds de melding; verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code

Waarschijnlijk kunt u me helpen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 juni 2020, 09:41

Hallo @Marco-74 

Een doorschakeling activeren op een zakelijke abonnement werkt net iets anders dan op een particuliere abonnement. Zie deze pagina.

https://www.t-mobile.nl/zakelijk/diensten/cloud-telefonie#se3

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Marco-74 

Een doorschakeling activeren op een zakelijke abonnement werkt net iets anders dan op een particuliere abonnement. Zie deze pagina.

https://www.t-mobile.nl/zakelijk/diensten/cloud-telefonie#se3

Hallo @Marco-74 

Een doorschakeling activeren op een zakelijke abonnement werkt net iets anders dan op een particuliere abonnement. Zie deze pagina.

https://www.t-mobile.nl/zakelijk/diensten/cloud-telefonie#se3

Geen idee of het een zakelijk abo is. Maar de essential app krijg ik niet aan de gang.

Reageer