Beantwoord

Doorschakelen werkt telefoon werkt niet

  • 23 juni 2020
  • 6 reacties
  • 725 Bekeken

Beste,

 

Op mijn zakelijke telefoon werkt het doorschakelen niet.
De opties die jullie in het forum her en der al geven heb ik geprobeerd.
Ook alle codes.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Geen resultaat.
Krijg steeds de melding; verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code

Waarschijnlijk kunt u me helpen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 juni 2020, 09:41

Hallo @Marco-74 

Een doorschakeling activeren op een zakelijke abonnement werkt net iets anders dan op een particuliere abonnement. Zie deze pagina.

https://www.t-mobile.nl/zakelijk/diensten/cloud-telefonie#se3

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Marco-74 

Een doorschakeling activeren op een zakelijke abonnement werkt net iets anders dan op een particuliere abonnement. Zie deze pagina.

https://www.t-mobile.nl/zakelijk/diensten/cloud-telefonie#se3

Hallo @Marco-74 

Een doorschakeling activeren op een zakelijke abonnement werkt net iets anders dan op een particuliere abonnement. Zie deze pagina.

https://www.t-mobile.nl/zakelijk/diensten/cloud-telefonie#se3

Geen idee of het een zakelijk abo is. Maar de essential app krijg ik niet aan de gang.

Goedemorgen,

Gisteren heb ik een van onze zakelijke telefoons over moeten zetten van Tele2 naar T-Mobile. Sindsdien werkt het doorschakelen niet meer op de telefoon met **21*telefoonnummer# maar kan dit alleen via My T-Mobile. Is dit normaal, want dit is voor ons bedrijf niet handig.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jan Kassa,

Dat is inderdaad niet hoe het normaal hoort te gaan, je zou dit ook met de codes moeten kunnen. Zou je anders eens eerste alle doorschakelingen kunnen wissen en deze vervolgens weer opnieuw instellen? Op deze pagina vind je alle codes voor de doorschakelingen en het verwijderen ervan.

Hopelijk lukt het zo en anders horen we het graag van je!

Beste @David,

Ik blijf de melding krijgen 'Dit kan niet gedaan worden’

Ik heb op de website het doorschakelen uit gezet

Daarna op de telefoon ##002# gedaan met als bovenstaande foutmelding als resultaat

Wanneer ik nu doorschakel op de telefoon met **21*telefoonnummer# krijg ik weer bovenstaande foutmelding

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Jan,

Ik heb zojuist een paar wijzigingen doorgevoerd op ons netwerk, op jouw instellingen. Als het goed is zou dit het probleem op moeten lossen. Zou je het nu eens kunnen testen en laten weten of het nu wel werkt? 

Reageer