Mvg john van't hoenderdaal
Beste antwoord door Muberra
Hoi John,
Wat fijn om te horen dat je naar ons bent overgestapt. Ik ga er alles voor doen om jouw probleem op te lossen. Dit moet lukken, dat beloof ik je!
Ik ga je via een privébericht stap voor stap uitleggen hoe je de rinkeltijd kan verlengen. Jouw T-Mobile avontuur moet natuurlijk wel goed beginnen. Mocht het niet lukken of loop je tegen problemen aan, geef dat meteen aan. Ik ben hier om je te helpen. Alle informatie over het aanpassen van de rinkeltijd kan je vinden op deze pagina. Dat geef ik je even als extra achtergrondinformatie mee en ook voor de rest van de klanten die jouw vraag lezen en hetzelfde probleem ervaren. Er staat bij dat het om de doorschakeling naar voicemail gaat, maar daar bedoelen wij de rinkeltijd mee. Je hoeft niet bang te zijn dat daardoor jouw voicemail wordt geactiveerd, dat is niet het geval. Jouw voicemail staat uit en dat blijft zo.
Kijk even naar het privébericht wat ik je heb gestuurd