Beantwoord

Doorschakeling lukt niet

• 28 maart 2017
  • 3 reacties
  • 666 Bekeken

Ben zinds gisteren over gegaan met 2 abonnementen van vodafone naar tmobile en heb een probleem maar op 1 of andere manier word ik niet goed geholpen door de service medewerkers mijn probleem is op bijde toestelen de telefoon veel te kort over gaat 10 seconde dit is veel te kort ik wil geen voicmail deze staat ook uit de codes die ik heb gekregen zijn dan ook niet voor mijn klacht ik vind dat ik telefonisch in de steek word gelaten terwijl bij overstapen zo vriendelijk werd geholpen dan heb je een klacht en dan laten ze je barsten dit moet ook snel opgelost worden op het forum zijn meer mensen met deze klacht toestel hoort over te gaan tot hij er word opgelegd of word opgenomen dit had ik ook bij vodafone

Mvg john van't hoenderdaal
icon

Beste antwoord door Muberra 30 maart 2017, 14:32

Hoi John,

Wat fijn om te horen dat je naar ons bent overgestapt. Ik ga er alles voor doen om jouw probleem op te lossen. Dit moet lukken, dat beloof ik je! 😉

Ik ga je via een privébericht stap voor stap uitleggen hoe je de rinkeltijd kan verlengen. Jouw T-Mobile avontuur moet natuurlijk wel goed beginnen. Mocht het niet lukken of loop je tegen problemen aan, geef dat meteen aan. Ik ben hier om je te helpen. Alle informatie over het aanpassen van de rinkeltijd kan je vinden op deze pagina. Dat geef ik je even als extra achtergrondinformatie mee en ook voor de rest van de klanten die jouw vraag lezen en hetzelfde probleem ervaren. Er staat bij dat het om de doorschakeling naar voicemail gaat, maar daar bedoelen wij de rinkeltijd mee. Je hoeft niet bang te zijn dat daardoor jouw voicemail wordt geactiveerd, dat is niet het geval. Jouw voicemail staat uit en dat blijft zo.

Kijk even naar het privébericht wat ik je heb gestuurd 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hoi John,

Wat fijn om te horen dat je naar ons bent overgestapt. Ik ga er alles voor doen om jouw probleem op te lossen. Dit moet lukken, dat beloof ik je! 😉

Ik ga je via een privébericht stap voor stap uitleggen hoe je de rinkeltijd kan verlengen. Jouw T-Mobile avontuur moet natuurlijk wel goed beginnen. Mocht het niet lukken of loop je tegen problemen aan, geef dat meteen aan. Ik ben hier om je te helpen. Alle informatie over het aanpassen van de rinkeltijd kan je vinden op deze pagina. Dat geef ik je even als extra achtergrondinformatie mee en ook voor de rest van de klanten die jouw vraag lezen en hetzelfde probleem ervaren. Er staat bij dat het om de doorschakeling naar voicemail gaat, maar daar bedoelen wij de rinkeltijd mee. Je hoeft niet bang te zijn dat daardoor jouw voicemail wordt geactiveerd, dat is niet het geval. Jouw voicemail staat uit en dat blijft zo.

Kijk even naar het privébericht wat ik je heb gestuurd 🙂
Hallo,

Ik (en de rest van mijn familie) hebben hetzelfde probleem;

-Wanneer ik iemand bel (T-Mobile naar een T-Mobile) gaat de telefoon maar ca. 10 seconden over (4 keer om precies te zijn).......dan krijg ik een mevrouw die zegt dat diegene die ik bel niet bereikbaar is.......
-Wanneer ik mijn dochter bel (T-Mobile naar T-Mobile) wordt er de eerste keer altijd "in gesprek" gegeven, terwijl zij niet in gesprek is........pas bij de tweede poging gaat de telefoon ook over....al is dit dan maar 4 keer.....

Waar ligt dit probleem en wat is er aan te doen om de telefoon 30 seconden te laten overgaan? Nu heb je amper tijd om hem uit je broek-/jaszak of tas te halen?

LET OP!!!! ik heb het dus niet over de doorschakeltijd naar voicemail of ander nummer!!!! De "hulp" die hierboven wordt gegeven op de link "naar deze pagina" gaat dus niet op !!!

Met vriendelijke groeten,
Paul
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Paul,

Je geeft aan dat de link niet voor jou zou gelden, maar je wilt de rinkeltijd toch uitrekken? In dat geval moet je wel de code uit de link gebruiken om de tijd aan te passen:
Toets in (zonder spaties): **61*+31624(uw volledige 06-nummer)*11*aantal seconden#

Op deze manier kun je in ieder geval jouw eigen rinkeltijd aanpassen. Het eerste voorbeeld zou echter betekenen dat de de ontvanger een rinkeltijd van 10 seconden in heeft gesteld en de voicemail uit heeft geschakeld. Hetzelfde geldt voor de rinkeltijd van jouw dochter haar telefoon.

Het is wel opmerkelijk dat de verbinding met jouw dochter niet direct wordt opgezet. Heeft zij dit probleem ook bij anderen of alleen bij jou? Ervaren jullie dit probleem altijd en overal of op één locatie? Zouden jullie ook eens een kruistest kunnen uitvoeren? Je kunt dan gelijk even de simkaart controleren en kijken of ze nog wel helemaal in orde is.

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen en of het gelukt is om de rinkeltijd te verlengen!

Reageer