Beantwoord

Doorverbinden naar een ander nummer

• 1 november 2017
  • 7 reacties
  • 4249 Bekeken

Ik wil een inkomende beller graag doorverbinden naar een ander nummer. Is dat mogelijk en zo ja hoe? Dus niet standaard doorschakelen, maar echt doorverbinden.
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 november 2017, 09:31

Hoi ThomSW,

Goede vraag! Ik weet ook niet direct hoe je dit kunt doen en daarom heb ik meteen even met je meegezocht! Ik zie dat er verschillende trucjes zijn om dit te doen, maar dat het verschilt per telefoon. Welk toestel heb jij precies? Ik zoek dan graag wat specifieker met je mee. 😃
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo welkom in het forum.
Alles over doorverbinden is hier te lezen https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/3350
Veel succes.
dank voor de reactie. Ik lees hier echter hoe er doorgeschakeld wordt, maar ik wil een gesprek aannemen en vervolgens doorverbinden naar een ander nummer (van Tmobile). Is dat ook mogelijk?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi ThomSW,

Goede vraag! Ik weet ook niet direct hoe je dit kunt doen en daarom heb ik meteen even met je meegezocht! Ik zie dat er verschillende trucjes zijn om dit te doen, maar dat het verschilt per telefoon. Welk toestel heb jij precies? Ik zoek dan graag wat specifieker met je mee. 😃
Ik heb een Samsung S6 en wil doorverbinden naar een Samsung S4. Beide T-mobile abonnementen. Als het met de telefoon of abonnement standaard niet kan dan wellicht met een app?
oh ja het is een particulier abonnement, maar de telefoons worden zakelijk gebruikt
Ook ik ben op zoek naar doorverbinden ipv doorschakelen. Want bij het klikken op doorverbinden komt de melding Kan oproep niet overdragen. Dit doorverbinden is juist zeer gewenst voor mijn werk, waar we allemaal mobiele telefoons hebben, ipv vaste lijnen.

Volgens de T-Mobile Twitter helpdesk, moet op mijn werk de beheerder iets aanpassen en doorverbinden mogelijk maken zoals via http://bit.ly/2DOSi4z. Deze link kreeg ik van hun door. Hier kan de beheerders bepaalde functies voor hun medewerkers inschakelen.
Helaas krijg ik nog steeds geen reactie op mijn meerdere verzoeken bij onze ICT beheerders :@

Na het één en ander te hebben uitgeprobeerd, heb ik een workaround gevonden, maar niet de oplossing. Deze werkt waarschijnlijk ook op privé telefoons.

- Een klant belt mij en ik neem op.
- Ik zet de klant eerst in de wacht en klik op oproep toevoegen en bel naar mijn collega.
- Nadat ik mijn collega heb geïnformeerd ga ik de gesprekken samenvoegen en vervolgens zet ik het gesprek in de wacht.
- De klant praat nu met mijn collega. 🙂

Zodra de klant of mijn collega ophangt, zie ik dit in mijn scherm en kan ik zelf ook ophangen.

Ik heb wisselgesprek uit staan, zodat ik niet gebeld kan worden als mijn collega en de klant aan het bellen zijn.

Let op dat je de telefoon niet uitschakelt of de verbinding verbreekt, want dan wordt de verbinding tussen jouw collega en de klant ook verbroken! 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hi FrW68.

Super bedankt voor het delen van je workaround. Ik weet zeker dat andere klanten hier ook veel aan hebben!

Reageer