Beantwoord

Download contract gegevens

• 21 september 2016
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

Beste,

Graag wil ik mijn contract gegevens downloaden (dus in een bestand ontvangen). Zouden jullie mij dit toe kunnen sturen. Op de website kan ik deze alleen zien en niet downloaden.

Met vriendelijke groeten,
Lynn Joris
icon

Beste antwoord door David 23 september 2016, 09:40

Hey Lynn Joris,

Welkom op ons forum! :)

Via de e-mail mogen wij deze niet versturen, maar via de post wel. Een kopie van je contract gaat vandaag op de post, zodat je deze spoedig in huis hebt. Je kunt deze dan zelf scannen als je het contract ook graag digitaal wilt hebben.

Hopelijk is alles zo naar tevredenheid opgelost? Als je nog vragen hebt, laat het dan weten!

PS: Ik zie dat je nog niet bent aangemeld voor onze extraatjes, zonde om dit te laten schieten. 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Hoi Lynn,

Welkom op het forum!

Wanneer een medewerker jouw topic oppakt zullen zij ervoor zorgen dat dit in orde komt. Zij zullen binnen 24/48 uur reageren en zullen wat gegevens van je willen weten.

Komt goed dus.

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lynn Joris,

Welkom op ons forum! :)

Via de e-mail mogen wij deze niet versturen, maar via de post wel. Een kopie van je contract gaat vandaag op de post, zodat je deze spoedig in huis hebt. Je kunt deze dan zelf scannen als je het contract ook graag digitaal wilt hebben.

Hopelijk is alles zo naar tevredenheid opgelost? Als je nog vragen hebt, laat het dan weten!

PS: Ik zie dat je nog niet bent aangemeld voor onze extraatjes, zonde om dit te laten schieten. 😉

Reageer