Beantwoord

Downloaden muziek "Deezer" op je telefoon

Hi allemaal, Ik heb me recentelijk ingeschreven bij de sportschool en dan maak ik graag gebruik van Deezer. Echter heb ik vanwege kostenbeheersing een van de goedkoopste abbonnementenwaar ik volgens mij geen onbeperkte data op krijgen kan. Dit kan wel via een duurdere abbonnement. Is het juridisch en praktisch mogelijk om je favoriete numners op Deezer te downloaden op je telefoon zodat ik deze ook beluisteren kan zonder verbinding? Dit omdat de sportschool geen wifi heeft en zonder wifi ik al binnen een paar sportschoolbezoekjes er al doorheen gejaagd heb. Dank alvast voor jullie hulp, Roy
icon

Beste antwoord door Seccie 5 maart 2019, 11:28

Hi @TriggerHappy,

Dat kan zeker! Door een afspeellijst offline beschikbaar te maken, download je de lijst, de nummers of album(s) op je telefoon. Het downloaden kost data (doe dit dus alvast thuis, via WiFi), en de nummers op je telefoon nemen ook ruimte in.

Wanneer je dan 'offline' bent in de sportschool, kun je de muziek die je gedownload hebt gewoon afspelen en kost het je geen extra MB's!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi @TriggerHappy,

Dat kan zeker! Door een afspeellijst offline beschikbaar te maken, download je de lijst, de nummers of album(s) op je telefoon. Het downloaden kost data (doe dit dus alvast thuis, via WiFi), en de nummers op je telefoon nemen ook ruimte in.

Wanneer je dan 'offline' bent in de sportschool, kun je de muziek die je gedownload hebt gewoon afspelen en kost het je geen extra MB's!
Hi Secci,

wat een fantastisch nieuws dit. Secci. Dank voor je snelle reactie en dat de moeite gedaan hebt om mij dit te verduidelijken.Top 👍👍👍
Reputatie 5
Badge +6
Heel graag gedaan! We zijn er om elkaar te helpen, en om soms van elkaar te leren.
Ik wens je nog een prettige middag!
Van het zelfde Seccie 😊

Reageer