Beantwoord

Dure smsjes

• 25 januari 2016
  • 5 reacties
  • 146 Bekeken

wat is 7090-NetSize-300 ?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 25 januari 2016, 21:49

Hoi vulhierin, welkom op het forum.

Dat is een betaalde smsdienst die je waarschijnlijk per ongeluk hebt geactiveerd. In dit topic lees je in het eerste bericht hoe je deze diensten kunt opzeggen en blokkeren en hoe je je geld terug kunt vragen.

Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi vulhierin, welkom op het forum.

Dat is een betaalde smsdienst die je waarschijnlijk per ongeluk hebt geactiveerd. In dit topic lees je in het eerste bericht hoe je deze diensten kunt opzeggen en blokkeren en hoe je je geld terug kunt vragen.

Laat je weten of het gelukt is?
das mooi, maar hoe kom ik in dit topic?
Badge +12
Hoi Vulhierin,

Je kunt klikken op 'Dit topic' 🙂 anders: https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/ftmsc-betaling-mobiele-betaling-sms-diensten-deel-3-181844
Ja klopt te diur geworden
Reputatie 4
Badge +3
@Vulhierin

Hoi Vulhierin,

Welkom op het forum van T-Mobile! Goed dat je je vraag hier stelt. Ik zie dat Kaassausje je al een link heeft gegeven naar het topic waar je kunt lezen hoe je je afmeldt voor zo'n sms-dienst. Is het inmiddels gelukt om je je hiervoor af te melden?

Laat je even weten als je er niet uitkomt? Als je andere vragen hebt dan kun je deze uiteraard ook stellen!

@Zeynepdemirzeynep

Hey Zeynepdemirzeynep,

Wat bedoel je precies? Ik zag in een ander topic dat je ook een wat hogere factuur had dan dat je gewend was. Ik begrijp dat dit schrikken is, helemaal als je geen idee hebt hoe dit komt. Je kunt je vast voorstellen dat dergelijke sms-diensten niet rijmen met de manier waarop wij willen communiceren met klanten. T-Mobile activeert dat soort diensten ook nooit zelf.

Laatst gaf ik een voorbeeld, van een paar jaar terug, aan een klant waarbij ik mijzelf bijna had geabonneerd op een ringtonedienst. Ik las pas op het laatste moment dat ik mijzelf zou abonneren op een sms-dienst i.p.v. dat ik maar één ringtone zou bestellen. Wat ik vanuit mijn omgeving meekrijg is dat er onbedoeld en per ongeluk dit soort diensten geactiveerd worden.

Inmiddels let ik zelf goed op als ik iets wil aanschaffen via sms of een andere mogelijkheid op mijn smartphone. Ik krijg de indruk dat die diensten een beetje rekenen op onoplettendheid. Ik zou je dus willen adviseren om hier voortaan extra goed op te letten. Via de site van payinfo kun je precies zien voor welke diensten je simkaart is aangemeld en deze kun je hier ook stopzetten.

Als je er niet uitkomt laat je het dan even weten? Als je andere vragen hebt kun je deze natuurlijk ook stellen. Ik help je graag.

Reageer