Beantwoord

E-mail op ander toestel

Mijn schoondochter Celia de Rek met het telefoonnummer krijgt mijn email op haar telefoon, hoe kan dit en ik wil dit zo snel mogelijk dat dit gewijzigd wordt, of wat dan ook!!!! mijn telefoonnummer is 06***
Haar telefoonnummer is 06***

graag zo snel mogelijk een antwoord op mijn vraag, m.v.g. Corrianna de Rek
icon

Beste antwoord door KoenM 11 april 2016, 15:01

Hallo Corrianna,

Welkom op het forum!

Ten allereerste heb ik je gegevens laten verwijderen. Niet slim op een openbaar forum. Wanneer je ook zo met bv je emailgegevens omgaat, kan ik goed begrijpen dat anderen op jouw email kunnen.

Om maar meteen op dat punt in te springen. Jouw probleem heeft niks met T-mobile te maken, laat staan, het is waarschijnlijk je eigen schuld. Heeft jouw schoondochter wellicht gebruik gemaakt van jouw inloggegevens van bv Gmail/Play Store/Apple Store?

Maw, waar heb je eigenlijk over? Krijgt zij jouw gmail binnen? Of Ziggo mail? Misschien kun je, op een andere toon, je probleem iets genuanceerder uitleggen?

Nogmaals, we willen je best helpen, maar dan hebben we a) meer info nodig en b) een andere toon.

We horen het wel!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Hallo Corrianna,

Welkom op het forum!

Ten allereerste heb ik je gegevens laten verwijderen. Niet slim op een openbaar forum. Wanneer je ook zo met bv je emailgegevens omgaat, kan ik goed begrijpen dat anderen op jouw email kunnen.

Om maar meteen op dat punt in te springen. Jouw probleem heeft niks met T-mobile te maken, laat staan, het is waarschijnlijk je eigen schuld. Heeft jouw schoondochter wellicht gebruik gemaakt van jouw inloggegevens van bv Gmail/Play Store/Apple Store?

Maw, waar heb je eigenlijk over? Krijgt zij jouw gmail binnen? Of Ziggo mail? Misschien kun je, op een andere toon, je probleem iets genuanceerder uitleggen?

Nogmaals, we willen je best helpen, maar dan hebben we a) meer info nodig en b) een andere toon.

We horen het wel!
Reputatie 3
De eenvoudigste oplossing is: wachtwoord veranderen van de e-mailaccount waar het om gaat. Dan zou de toegang afgesloten moeten worden. En vervolgens niet meer doorgeven aan anderen, zodat niemand meer bij de mail kan.

Reageer