een positief geluid!

• 19 februari 2010
  • 20 reacties
  • 2457 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb een i 150 iphone abbo en de laatste paar weken is mijn belstatus helemaal corect
bijgewerkt zelfs als ik savonds is hie al bij gewerkt t/m de zelfde dag!
en ik had laatst een vraag heeft wel even geduurd maar ben wel netjes terug gebeld.
dus ondanks alle negatieve berichten gaat het ook wel eens goed.
ik wou het maar even gezecht hebben en voor de duidelijkheid ik ben geen medewerker van tmobile of zo iets!

This topic has been closed for comments

20 reacties

Reputatie 2
das waar de waarheid mag ook gezegt worden meestal klopt het wel dus de goede dingen zeggen mag ook tot nu toe ben ik ook zeer te vreden over t-mob.
en heb ook weer me abb verlengt heb er twee waarom een ander zolang ik tevreden ben blijf ik bij t-mobile
Reputatie 3
belstatus klopt bij mij ook goed, rekeningen ook trouwens. mijn problemen/vragen zijn bij mij trouwens tot nu toe altijd goed gegaan, altijd netjes te woord gestaan.
er gaan inderdaad dingen fout bij t-m, maar heb toch de indruk dat ze het op willen lossen. en met de belbundel die niet meer vervalt, vindt ik ook goed, daar zijn ze zeker uniek mee, ook belangrijk.
Reputatie 2
Mn moeder en ik zitten beiden al jaren bij tm en hebbe nooit problemen ermee gehad.
Elk groot bedrijf heeft zo zijn problemen.. Dat is niet te voorkomen dus ja..
Heb zelf bij tm gewerkt en heb gezien dat ze daar gwn hard bezig zijn met oplossingen dus ja..
Zolang ik er geen problemen mee heb zal ik altijd bij tm blijven..
Reputatie 2
ik ben al jaren klant bij t mobile eerst was het ben en toen is het door t mobile overgenomen echt nog nooit echte problemen gehad bij t mobile. was alleen som lastig met de belstatus. ben een tevreden klant en ga voor 80% zeker mijn abbo verlengen
Reputatie 2
ik ben als sinds het eerste jaar bij deze club. Er zijn zeker problemen. Maar ik vind dat het aantal problemen in verhouding staat met het aantal gebruikers. Er gaat altijd wel iets fout, ook bij mij. Momenteel heb ik family problemen, maar ik weet zeker dat daar een goede oplossing voor komt. T-Mobile is gewoon goed bezig. Zij bieden zaken die andere providers niet bieden.
Reputatie 2
Bijgewerkt tot 20 februari, 07:24 uur
€ 530,19

Overige kosten: € 0,00

Ik heb nooit problemen met T-Mobile
Reputatie 2
helemaal mee eens, als je over je tegoed gaat is dat je eigen schuld.

ben nog steeds tevreden met t-mobile.
Reputatie 2
Belstatus werkt op dit moment prima is bijgewerkt tot vandaag 09:21 dus beter kan het niet.
Reputatie 2
ook ik wil hier wel even op reageren.
ik ervaar nu ook dat de belstatus volgens mij klopt.
maar het is niet alleen maar goed geweest.en tuurlijk iedere provider is het wat.
het enige wat ik nog heb dat ik een rekening heb waar ik niet veel van snap.
maar ook dat komt goed.dat weet ik zeker.
maar ben al blij dat ik de belstatus goed kan bijhouden.scheelt een hoop extra kosten;)
dus t-mobile ga vooral zo door!!!
Reputatie 2
Helaas bij mijn flex abonnement klopt al weken mijn belstatus niet. Maar gelukkig wel bij mijn oude relax abonnement.

Oeps de verkeerde forum
Reputatie 5
vandaag een vervangende sim gekregen, laten activeren door de ks.
gewoonweg netjes behandeld door de medewerker(s). ik heb hier geen kosten voor gekregen, omdat ik een orange sim heb en nu een t-m gelockt toestel wil gebruiken.
ik herken zelf niet de verhalen die sommigen hier plaatsen, dat ze totaal geschoffeerd zijn door de ks.
ik heb wel eens een discussie gehad met een medewerker, maar het bleef wel netjes, en het probleem werd op het einde toch opgelost.
als t-m zijn voorwaardes met betrekking tot het onbeperkt meenemen van beltegoed, blijf ik er toch lekker bij.
misschien minutenprijzen minder, zou helemaal fijn zijn.
Reputatie 2
Ik ben sinds 2 maanden klant, en ben elke keer zeer netjes en snel geholpen, niets dan lof ! Ik heb het idee dat ze je echt willen helpen, en ze doen zeer goed hun best , Dikke pluim ! gr Nico
Reputatie 2
Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen maand meerdere malen lopen klagen in het inmiddels enorme topic over de belstatus. Mijn kosten waren eno0rm uit de hand gelopen, wat niet kon.
Vandaag de rekening gehad en de kosten kwamen van een servicenummer. Waarschijnlijk is er iets fout gegaan bij het omzetten van mijn abbonnement van flex naar relax waardoor hiervoor 1400 euro ex btw werd gerekend. Op zich is dit natuurlijk veel te hoog, maar nu het positieve, want dat mag ook wel vermeld worden als T-Mobile dat voor haar klanten doet: Bij de korting stond vervolgens -13xx zodat de rekening keurig netjes op een bedrag uitkwam wat binnen mijn belbundel valt. VOor mij valt er na een maand onzekerheid een hele zware last van mijn schouders. Inmiddels heb ik mijn flex abbonnement weer terug (dit hebben ze ook voor me omgezet) en blijft mijn belstatus tot vandaag toe kloppen. T-Mobile: bedankt dat jullie een vaste klant hiermee hebben geholpen. Er zijn 2 dames bij de klantenservice die ik met nadruk wil bedanken omdat ze alles hebben gedaan om te helpen, Brenda en Kim. Na dit gezien te hebben hoef ik gelukkig na al die jaren niet n aar een andere provider op zoek en komt er as usual een contractverlening als deze periode om is 🙂
Reputatie 2
Mooi om te lezen, maar het is toch van de gekke dat zulke service en oplossingen niet vanzelfsprekend zijn.
Reputatie 2
Dikke Prima,
Reputatie 2
Suppermooi, al die positieve berichten over T-Mobile. Helaas blijkt de realiteit anders te zijn: Een provider welke een vak heeft gemaakt van misleiding en bedrog. Op klachten wordt niet gereageerd en de klanten worden met een kluitje in het riet gestuurd. Jammer jammer
Reputatie 2
Als alle problemen zo opgelost kunnen worden zou het leven heel wat aangenamer voor velen kunnen zijn. Ik ben ook zeer tevreden over de service van T-mobile in Oosterhout NB, ook eens een pluim voor deze vestiging TR.
Reputatie 4
Nou, gelukkig voor je dat je deze rekening niet hoeft te betalen, en dat de fouten worden hersteld! Zo hoort het ook, als je een goed klantvriendelijk bedrijf wilt zijn, je fouten erkennen en herstellen. Hou je tenminste je klanten ook vast na de contracts periode.
Reputatie 2
Zo zie je maar, als je aangeeft een probleem te hebben dan gaan ze echt wel kijken wat er aan de hand is en geven ze je waar je recht op hebt.
Jammer dat er eerst zoveel "gemopper"aan vooraf moet gaan.
Draag je probleem gewoon zo snel mogelijk aan bij T-Mobile, des te sneller is ales opgelost en bijna altijd in het voordeel van de klant

Mexicaantje.
Reputatie 2
Bespottelijk dat dit kan gebeuren!!!
Het is niet meer dan normaal dat ze op deze manier hebben geholpen daar zijn ze namelijk voor.