Beantwoord

einde spaarprogramma

• 29 april 2021
  • 5 reacties
  • 46 Bekeken

Het spaarprogramma stopt, dat besef ik.
Maar voor mensen als ik, die jarenlang gespaard hebben om een flink saldo op te bouwen, is dit wel erg zuur.

Het aanbod in de shop is bijna nihil. Alles wat nog enigzins de moeite waard is, is niet op voorraad...

Een zeer matige sluiting van een spaarprogramma voor trouwe klanten.

Ik ben erg benieuwd of dit nog opgelost gaat worden, want dit is erg teleurstellend.

•  
icon

Beste antwoord door Hajar 29 april 2021, 11:06

Hi @biggiebig 

Het aanbod van de cadeaus en vouchers in de catalogus is afwisselend. Iedere eerste maandag van de maand worden er nieuwe cadeaus toegevoegd dus je kan dan het beste kijken. Wees er wel snel bij want op is op. Voor meer cadeaus kun je ook terecht in de T-Mobile shop. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @biggiebig 

Dat is nu eenmaal zo voor iedereen die punten heeft gespaard, nu je weer naar de winkel kunt zonder afspraak zou je eens in de winkel kunnen kijken naar accessoires of je kunt korting krijgen op telefoons.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/sparen

Heel raar antwoord, wat heeft een winkel hiermee te maken? Ik heb 2800 punten en ik kan ze nergens zinnig aan uitgeven, geen waardebon is beschikbaar en ook niet aan telefoons.

Reputatie 7
Badge +19

Wellicht heeft de winkel wel wat leuks op voorraad 🙂

Reputatie 7
Badge +20

Hi @biggiebig 

Het aanbod van de cadeaus en vouchers in de catalogus is afwisselend. Iedere eerste maandag van de maand worden er nieuwe cadeaus toegevoegd dus je kan dan het beste kijken. Wees er wel snel bij want op is op. Voor meer cadeaus kun je ook terecht in de T-Mobile shop. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reputatie 2

Ja, het is wat het is. Toen de boel stopte had ik net niet genoeg punten om een voucher van bookchoice te kunnen kopen. Was dus blij met die 100 punten ter afsluiting. Ben gelijk naar de shop gegaan en zag dat bookchoice al niet meer bij de keuzes zit. Dooie mus. Had die 100 punten niet gegeven, dan was het bij 1 teleurstelling gebleven.

Reageer