Via de T-Mobile Extra shop wil ik 2 entree kaartjes voor de sauna bestellen. (link: https://www.t-mobile.nl/sparen/catalogus/product/entree-sauna)
Er staat op die pagina in dikgedrukte letters:
“Let op: deze T-Mobile Extra voucher kan niet geretourneerd, geannuleerd, verlengd of omgewisseld worden!”
Wat er niet bij staat, is tot hoe lang de entree vouchers geldig zijn. I.v.m. Corona zijn er geen sauna’s open, dus ik wil graag weten wat er bedoeld wordt met ‘ voucher kan niet verlengd worden ‘ volgens de dikgedrukte zin, in samenhang met deze entree vouchers.
Beste antwoord door Hajar
Hi
Ik heb het voor je nagevraagd en je krijgt de geldigheid te zien wanneer je de voucher hebt besteld. Maar geen zorgen over de geldigheid, want je kan als gast een bericht sturen naar info@selectwellness.nl Bij voorkeur vóórdat de geldigheid van de voucher verloopt. En dan komen ze zelf met een oplossing zoals nieuwe cadeaukaarten met een langere geldigheid. Dus je kan de sauna voucher gewoon nu al bestellen als je dat zou willen,
Ik hoop dat alles gauw weer open gaat en dat je kan genieten van de sauna voucher!