Beantwoord

Entree sauna vraag i.v.m. sluiting / Corona

• 20 februari 2021
  • 7 reacties
  • 72 Bekeken

Via de T-Mobile Extra shop wil ik 2 entree kaartjes voor de sauna bestellen. (link: https://www.t-mobile.nl/sparen/catalogus/product/entree-sauna)

Er staat op die pagina in dikgedrukte letters:

“Let op: deze T-Mobile Extra voucher kan niet geretourneerd, geannuleerd, verlengd of omgewisseld worden!”

Wat er niet bij staat, is tot hoe lang de entree vouchers geldig zijn. I.v.m. Corona zijn er geen sauna’s open, dus ik wil graag weten wat er bedoeld wordt met ‘ voucher kan niet verlengd worden ‘ volgens de dikgedrukte zin, in samenhang met deze entree vouchers.

icon

Beste antwoord door Hajar 22 februari 2021, 10:15

Hi @Cheater 

Ik heb het voor je nagevraagd en je krijgt de geldigheid te zien wanneer je de voucher hebt besteld. Maar geen zorgen over de geldigheid, want je kan als gast een bericht sturen naar info@selectwellness.nl Bij voorkeur vóórdat de geldigheid van de voucher verloopt. En dan komen ze zelf met een oplossing zoals nieuwe cadeaukaarten met een langere geldigheid. Dus je kan de sauna voucher gewoon nu al bestellen als je dat zou willen, 

Ik hoop dat alles gauw weer open gaat en dat je kan genieten van de sauna voucher!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Cheater  Als je slim bent wacht je nog even met bestellen tot de persconferentie van 2 Maart! Het ziet er niet echt vrolijk uit. Ik vrees dat ze niet open kunnen.

Ik heb geen idee hoe lang die kaartjes geldig zijn. Misschien weet iemand anders dat? Anders moet je wachten tot de moderators je antwoord kunnen geven.

Groetjes en fijn weekend 

Ik wil iemand verrassen met deze vouchers voor haar verjaardag volgende week. Als de vouchers, ik noem maar iets, 6 maanden geldig zijn, dan zie ik geen issue om ze nu alvast te bestellen. Echter, de geldigheidsduur wordt niet genoemd. 

Helaas is de T-Mobile Extra shop een beetje grillig in het aanbod. Nu staat er iets op wat ik leuk vind om te bestellen, dat kan volgende week alweer anders zijn en kun je hooguit een Travel & Surf pas, een maand gratis inloggen of wat shoptegoed bij een dienst of winkel waar ik toch geen gebruik van ga maken.

Reputatie 7
Badge +20

@Cheater Dat komt omdat TM is gestopt met Extra punten sparen. Het is een aflopende zaak.

Als het goed is heb je ook een mail gekregen met Uitleg

Dat weet ik, daar ben ik van op de hoogte. Dus je voorstel om uit te stellen om iets te gaan ‘bestellen’  in de T-Mobile Extra shop is geen goed idee.  Graag hoor ik van iemand die wel het antwoord op mijn vraag weet. 

Nogmaals: Hoe lang is de voucher entree sauna geldig op het moment van bestellen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Cheater 

Ik heb het voor je nagevraagd en je krijgt de geldigheid te zien wanneer je de voucher hebt besteld. Maar geen zorgen over de geldigheid, want je kan als gast een bericht sturen naar info@selectwellness.nl Bij voorkeur vóórdat de geldigheid van de voucher verloopt. En dan komen ze zelf met een oplossing zoals nieuwe cadeaukaarten met een langere geldigheid. Dus je kan de sauna voucher gewoon nu al bestellen als je dat zou willen, 

Ik hoop dat alles gauw weer open gaat en dat je kan genieten van de sauna voucher!

Bedankt Hajar!

Ik heb de sauna entreekaart vouchers besteld.

De vouchers die ik per e-mail ontvangen heb, zijn geldig tot 31-12-2021. Uitstekend dus om de coronamaatregelen rustig af te wachten en pas tijdens veiligere omstandigheden een bezoekje te brengen.

Na het activeren/verzilveren van de vouchers, zijn de entreekaarten vervolgens nog 6 maanden geldig.

Verzilveren gaat via https://www.selectwellness.nl/actie/t-mobile dus ook al stopt T-Mobile met de Extra shop, heeft dit geen effect op het verzilveren van de vouchers. Hopelijk is dit informatief voor iedereen die nog punten wil besteden, en kiest voor deze vouchers..

Reputatie 7
Badge +20

Aaah nice! Bedankt voor de aanvulling denk dat andere klanten hier zeker wat aan hebben. Ik wens je alvast veel plezier en hoop dat we snel weer kunnen genieten vane en sauna! :blush:

Reageer