Beantwoord

Ergernis over actie

• 22 maart 2016
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Het is geen vraag, het is eigenlijk meer een mededeling/klacht. Ik heb sinds 3 maanden de samsung s6 edge plus. Ik betaal hier best veel voor. Ben al jaren klant (zeker 10 jaar en denk nog wel iets langer) en nu erger ik me dood aan het feit dat nu de s7 beschikbaar is met bijvoorbeeld meer gb voor dezelfde prijs. VR bril erbij en noem het maar op. Bij elke reclame of billboard van T-mobile word ik er weer even aan herinnerd. Ik heb de klantenservice gebeld en die zeggen dat ze het begrijpen maar er niks aan gedaan kan worden. Dat ik zeg dat ik na dit abonnement dan maar naar andere providers ging kijken dat vond ze prima. Tegenwoordig stellen klanten weinig meer voor blijkbaar. T-mobile..bedankt voor de goede service!
icon

Beste antwoord door David 23 maart 2016, 10:57

Hoi Vic-DH,

Welkom op ons Forum!

Helaas heb ik geen ander antwoord dan mijn collega van de klantenservice voor je. Bij promoties van nieuwe toestellen van Samsung wordt vaak een extraatje gegeven. Bij de release van de S6 was dit een oplader en deze keer is het de VR bril, dit zijn acties vanuit Samsung zelf en staan dan verder ook los van onze acties.

De prijzen en kortingen van het contract dat jij in september hebt afgesloten kunnen ondertussen dus alweer gewijzigd zijn. Ook hier wisselen de promoties natuurlijk continu, dus daar hadden we toen nog geen informatie over. Hetzelfde geldt voor acties omtrent de release van de Galaxy S7.

Hopelijk kun je desondanks toch genieten van jouw mooie toestel, want dat is het zeker! Als je nog verdere vragen hebt, laat het dan aan ons weten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Vic-DH,

Welkom op ons Forum!

Helaas heb ik geen ander antwoord dan mijn collega van de klantenservice voor je. Bij promoties van nieuwe toestellen van Samsung wordt vaak een extraatje gegeven. Bij de release van de S6 was dit een oplader en deze keer is het de VR bril, dit zijn acties vanuit Samsung zelf en staan dan verder ook los van onze acties.

De prijzen en kortingen van het contract dat jij in september hebt afgesloten kunnen ondertussen dus alweer gewijzigd zijn. Ook hier wisselen de promoties natuurlijk continu, dus daar hadden we toen nog geen informatie over. Hetzelfde geldt voor acties omtrent de release van de Galaxy S7.

Hopelijk kun je desondanks toch genieten van jouw mooie toestel, want dat is het zeker! Als je nog verdere vragen hebt, laat het dan aan ons weten.

Reageer