eSIM voor Apple Watch

• 2 oktober 2019
  • 0 reacties
  • 818 Bekeken

Reputatie 3
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
Na aanleiding van mijn vorige topic die specifiek gericht was op de vraag naar de eSIM, hier een vervolg die het hopelijk ook heel goed zal gaan doen. Ik heb de bestaande petitie aangepast en nu specifiek gericht op het ondersteunen van de eSIM die onder andere in de Apple Watch zit verwerkt. We hebben in Nederland bijna geen keuze in materialen van de Apple Watch omdat we deze ondersteuning bij geen enkele provider in Nederland hebben.

Link naar de vernieuwde petitie!

Nu T-Mobile de eSIM geïntroduceerd heeft, is het nu tijd om door te pakken.

Velen zullen uiteraard met tegenargumenten komen dat er geen markt is voor de Apple Watch of een andere smartwatch met of zonder 4G. Integendeel juist, de Apple Watch is het meest verkochte horloge ooit en is enorm succesvol. Hij vermakkelijkt je leven maar verreikt het ook, de Apple Watch zorgt er namelijk voor dat er betere onderzoeken gedaan kunnen worden naar onder andere hartafwijkingen, gehoorproblemen en vrouwengezondheid. Volgens mij is dit dus een enorm goede sleutel naar een nog gezondere en veiligere wereld.

Zodra T-Mobile de Apple Watch zal gaan aanbieden in hun shop en hier de abonnmenten met contracten zal gaan introduceren weet ik 100% zeker dat de markt van de smartwatch explosief zal gaan groeien. Veel mensen hebben het er namelijk niet voor over om in één keer een groot bedrag uit te geven aan een smartwatch. Het zelfde zien we bij het aanschaffen van een nieuwe telefoon, hier zijn al jaren mooie abonnementen met contracten voor die het mogelijk maakt dat iedereen de kans krijgt om een mobiele telefoon aan te schaffen. Uiteraard zijn er mensen die het prima vinden om een telefoon los aan te schaffen en de volle pond gelijk af te rekenen maar dit zijn keuzes die iedereen verschillend zal maken. Met de Apple Watch is deze keuze nu enorm beperkt omdat Nederland geen provider heeft die de Apple Watch 4G ondersteund worden deze modellen hier gewoon niet verkocht. Geef de consument de keuze, dat is toch heel normaal?

Wat ik ermee probeer te zeggen is dat T-Mobile hier een kans moet grijpen om marktleider te worden in Nederland die sowieso nu als eerste provider de eSIM geintroduceerd heeft ook meteen de Apple Watch erbij moet pakken. Komop 'Raad van bestuur' van T-Mobile, pak nu dan eindelijk eens goed door. We hebben nu bijna bij elke Nederlandse bank Apple Pay waar we overigens 5 jaar op hebben moeten wachten, iets wat ook absurt is. En het zou nu erg prettig zijn dat de eSIM technologie nu volledig geintroduceerd zal worden en ook voor de Apple Watch.

Sinds ING Apple Pay geïntroduceerd heeft is er een explosieve groei geweest van klanten die naar ING zijn gegaan. Het zelfde zal gebeuren als T-Mobile de Apple Watches zal gaan aanbieden en ook de 4G versie zal ondersteunen, dit heeft alleen maar een positief effect. Apple Pay zal erg groot worden en het betalen met Apple Pay is een enorm groot succes en erg handig en gemakkelijk. Dit zal alleen maar toeganlijker worden als de Apple Watch ook ondersteuning krijgt.

Vorige topic

0 reacties

Geen reactie

Reageer