Beantwoord

Extra kosten door klantenservice

• 25 april 2016
  • 4 reacties
  • 148 Bekeken

Waarom betaal je extra kosten voor klantenservice nummer 0624001200 terwijl je heb onbeperkt bel bundel het is toch 06 nummer en geen 09 nummer
icon

Beste antwoord door David 26 april 2016, 10:54

Hoi Fenny,

Welkom op ons forum! Logisch dat je dit aankaart!

Het lijkt erop dat het tijdens de wijziging niet helemaal goed verwerkt is. Je hebt namelijk nog minuten en ervoor had je onbeperkt bellen, maar toch zijn er kosten in rekening gebracht. Deze heb ik voor je vergoed en dit is op je factuur terug te zien, nog niet op je My T-Mobile.

Indien je nog verdere vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Als je moet betalen voor jullie klantenservice nummer moeten je ook duidelijk aan geven bij jullie t-mobiel app als een van jullie medewerker aan mobiel duidelijk aan geven dat extra kosten verbonden zijn . Nu ben ik echt niet blij mee met extra kosten
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Fenny,

Welkom op ons forum! Logisch dat je dit aankaart!

Het lijkt erop dat het tijdens de wijziging niet helemaal goed verwerkt is. Je hebt namelijk nog minuten en ervoor had je onbeperkt bellen, maar toch zijn er kosten in rekening gebracht. Deze heb ik voor je vergoed en dit is op je factuur terug te zien, nog niet op je My T-Mobile.

Indien je nog verdere vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!
Dank je wel voor reactie ik vond al beetje raar ik ben al lid bij jullien sinds Ben was nooit me gemaakt..
Maar goed dat jullie voor me heb opgelost dank jullie wel .
Reputatie 7
Badge +15
Hi Fenny,

Fijn om te zien dat David je goed heeft kunnen helpen. Als je in de toekomst nog ergens vragen over hebt dan zien we je graag terug op het forum! 🙂

Reageer