Beantwoord

extra punten

• 9 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 2327 Bekeken

Hallo, ik heb net met mij t-mobile punten, date for a day voor 24 uur onbeperkt gb gehaald, als ik die aan zet kan ik dan ook mijn hotspot aanzetten voor een andere of gaat dat dan van mijn normale mb”s af,

Met vriendelijke groet
Daphne
icon

Beste antwoord door Jaimy 9 augustus 2019, 14:39

Hoi Daphne,

Ja hoor, dat kan zeker! Die MB's zullen dan inderdaad van jou Unlimited Data for a Day bundel afgaan. 😁 Veel plezier ermee!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Daphne,

Ja hoor, dat kan zeker! Die MB's zullen dan inderdaad van jou Unlimited Data for a Day bundel afgaan. 😁 Veel plezier ermee!

Extra punten zouden 9 juli vervallen. Wilde ze nu inwisselen maar de pagina zit op slot. Weet nu zelfs niet hoeveel punten ik had. Zou dan morgen ook te laat zijn?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @anitadelfgou 

Ik heb goed nieuws! Nog steeds geldt dat de T-Mobile Extra punten nog 4 maanden geldig zijn vanaf de start van je nieuwe abonnement, maar omdat de foutieve mail een fout van ons kant was, krijgen jullie allemaal tot 17 juli de tijd om je punten in te wisselen. Jullie krijgen vandaag weer toegang tot je T-Mobile Extra punten en jullie ontvangen daar ook een e-mail over. Ik hoop dat jullie wat leuks kunnen bestellen met jullie spaarpunten!

Reageer